نماینده گلپایگان: شکوه حضور مردم نشانه بلوغ سیاسی است

گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: تداوم انقلاب به دلیل عدم وابستگی به غرب است و این موضوع سبب شده تا روز به روز بر قدرت امنیتی کشور افزوده شود.

علی بختیار پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در حاشیه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان با گرامیداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب، اظهار کرد: هر سال دهه فجر با شکوه و عظمت خاصی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم با حضور خودجوش خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه پیروزی انقلاب را جشن گرفته و بار دیگر با آرمان‌های امام در راستای حفظ انقلاب تجدید میثاق کردند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی نشان دهنده روحیه انقلابی و بلوغ سیاسی است.

وی گفت: امسال با اقدامات آمریکایی‌ها در زمینه برجام و عدم تعهدات بین المللی، مردم حضور گسترده‌ای داشته اند.

بختیار افزود: صهیونیست‌ها با اقدامات گستاخانه خود می‌خواهند مردم فلسطین را تحت فشار قرار دهند تا آنان را تحت سلطه خود بیاورند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی قصد دارد، مردم را از نظام جدا کند، اما مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن مشت محکمی به دهان آمریکا و استکبار جهانی زده اند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دوران حکومت پهلوی ایران تحت سلطه انگلیس و آمریکا قرار داشت و به همین علت بخش‌های مختلفی از سرزمین ایران در تصرف بیگانگان قرار گرفت.

وی افزود: در دوره محمدرضا شاه، بحرین استان چهاردهم ایران تحت تصرف قرار گرفت، از دوران قاجار تا  دوران پهلوی، کشورهای گرجستان، افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، بلوچستان پاکستان متعلق به ایران بودند که به دلیل بی کفایتی این شاهان  و مردمی نبودن رژیم  و وابستگی به دول استعمار این استان‌ها تصرف شد.

بختیار ادامه داد: تصرف این استان‌ها  که متعلق به ایران بود، تهدیدی برای آینده کشور شد، اگر این شهرها تصرف نشده بود، اکنون ایران به لحاظ وسعت جغرافیایی و سیاسی می‌توانست در منطقه خاورمیانه بیشتر بدرخشد.

وی گفت: تداوم انقلاب به دلیل عدم وابستگی به غرب است و همین موضوع سبب شده روز به روز بر قدرت امنیتی کشور افزوده شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: استحکام سیاسی کشور به اندازه‌ای پیشرفت کرده که کوچکترین خدشه ای به مرزهای کشور وارد نشده است.

بختیار ادامه داد: امروز مردم به صورت آزادانه در زمینه مسائل کلان کشور اظهار نظر می‌کنند و رسانه‌ها با نقد منصفانه و سازنده مطالبات مردم  را به مسئولان اطلاع رسانی می‌کنند.

وی گفت: امروز شاهد آزادی سیاسی و اجتماعی در کشور هستیم که ناشی از آرمان‌های بلند امام و رهبری فرزانه و حکیمانه مقام معظم رهبری است.

کد خبر 336973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.