سودجویی رقبا از باخت ذوب‌آهن/ سپاهان از جایش تکان نخورد + جدول

در هفته‌ای که رقبای ذوب‌آهن فاصله‌شان را با این تیم کم کردند، سپاهان نتوانست از فرصت میزبانی از همسایه جدولی خود برای فاصله گرفتن از منطقه خطر استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فعل و انفعالات بیست و سومین هفته از لیگ برتر فوتبال ایران به مستحکم‌تر شدن بیش از پیش جایگاه صدرنشین لیگ انجامید. در هفته‌ای که پرسپولیس در آبادان قاطعانه نفت را شکست داد نزدیک‌ترین رقبایش از کسب حداکثر امتیازات بازماندند. ذوب‌آهن شکست پُرگلی را برابر سایپا تجربه کرد و فولاد هم در شهرآورد اهواز، تن به تقسیم امتیاز با استقلال خوزستان داد.

ذوب‌آهن اگرچه در پایان رقابت‌های هفته بیست و سوم همچنان جایگاه خود را در رده دوم حفظ کرد، اما شکست سنگین به سایپا برای سبزپوشان بدون تبعات نبود، زیرا علاوه بر حریف مستقیم، فولاد نیز با یک بازی کمتر با آنها هم‌امتیاز شد. همچنین تیم‌های پارس جنوبی، استقلال و پیکان نیز فاصله خود را با رقیب اصفهانی کم کردند.

در هفته‌ای که تیم‌های پایین جدولی نتایج خوبی کسب نکردند، سپاهان نه تنها نتوانست از این فرصت برای بهبود جایگاه نازل خود استفاده کند بلکه با یک تساوی ناامیدکننده خانگی برابر همسایه‌اش در جدول، هواداران اصفهانی را بیش از پیش نگران کرد.

جدول رده‌بندی لیگ هفدهم در پایان رقابت‌های هفته بیست و سوم به صورت زیر است:

کد خبر 336958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.