مطالبه جدی مردم از قوای سه گانه برای رفع تبعیض‌ها

مبارکه - امام جمعه موقت مبارکه گفت: مردم از مجلس، قوه قضاییه و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی و رفع تبعیض ها مطالبه جدی دارند که رفع این مشکلات نیاز به اهتمام و جدیت مسئولان، تلاش همه دستگاه های ذیربط و همراهی مردم دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام محمد زارعی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع مبارکه برگزار شد، عموم مردم را به حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و افزود: به طور قطع امسال حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از سال های گذشته بیشتر بوده و حضور گسترده مردم خنثی کننده توطئه دشمنان کشور اسلامی است.

وی با گرامیداشت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی، گفت: آنچه انقلاب ما را به یکی از رویدادهای بزرگ معاصر  تبدیل کرد، انقلابی بودن، مردمی بودن و معیار الهی داشتن آن است.

امام جمعه موقت مبارکه با بیان اینکه همه آرمان های انقلاب با حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی می یابد، گفت: مردم با حضور خود در این راهپیمایی اعلام می کنند از دشمن هراسی ندارند و در مقابل آن کوتاه نمی آیند. حضور مردم همیشه پشتوانه نظام اسلامی است و نظام بدون حضور مردم نمی توانست به چنین اقتداری دست یابد.

وی افزود: بعد از گذشت چهار دهه مردم در صحنه هستند و همچنان به آرمان ها و شعارهای دوران انقلاب پایبندند.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه شرکت مردم در راهپیمایی نشان دهنده هوشمندی ملت ایران در مقابل فشارها و تهدیدها است، اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور، هنوز هم حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه مهم و حساس است.

وی افزود: اقتدار و پیشرفت های کنونی کشورمان در عرصه های مختلف در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و رهبری های امام راحل و رهبر معظم انقلاب حاصل شده است.

امام جمعه مبارکه با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص لزوم توجه مسئولان به دغدغه های مردم، گفت: مردم از عملکردها، سوء مدیریت ها، مشکلات و تبعیض های موجود در دستگاه ها و قوای سه گانه ناراضی هستند.

وی گفت: مردم از مجلس، قوه قضاییه و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی و رفع تبعیض ها مطالبه جدی دارند که رفع این مشکلات نیاز به اهتمام و جدیت مسئولان، تلاش همه دستگاه های ذیربط و همراهی مردم دارد.

کد خبر 336944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.