آذری: عصبانیت استقلالی‌ها را درک می‌کنم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: عصبانیت استقلالی‌ها را درک می‌کنم چون دوست داشتند تیمشان پیروز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در مورد پیروزی دو بر یک ذوب‌آهن برابر استقلال تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی امروز یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بود. دو تیم با بار فنی بسیار بالا و حرکات تکنیکی و تاکتیکی ویژه، بازی تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتند و آن تیمی که باتجربه‌تر عمل کرد و از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد، ذوب‌آهن بود و خوشبختانه نوار پیروزی‌های ما برابر یکی از بهترین تیم‌های فعلی ایران پاره نشد.

وی با بیان اینکه جنگ تعصب دو تیم در زمین ستودنی بود، افزود: به هر دو تیم تبریک می‌گویم و از کادر فنی ذوب‌آهن به ویژه امیر قلعه‌نویی تشکر ویژه‌ای دارم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: تلاش بازیکنان ذوب‌آهن در بازی امروز بی‌نظیر و پیروزی برابر استقلال بسیار روحیه‌بخش بود تا برای دیدار بعدی با سایپا در لیگ برتر و همچنین حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

آذری در مورد اتفاقات پایان بازی و شکسته شدن صندلی‌های ورزشگاه فولادشهر گفت: هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند همیشه راضی به خانه نمی‌روند و هواداران استقلال دوست داشتند تیمشان پیروز شود. این اتفاقات برای اولین بار نیست که در ورزشگاه‌های ایران می‌افتد. ذوب‌آهن بسیار پرقدرت بازی می‌کرد و شاید حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت ذوب‌آهن نیز به این حساسیت افزوده بود و استقلالی‌ها فکر نمی‌کردند شکست بخورند، اما ذوب‌آهن سزاوار پیروزی بود و این برد را به هواداران خود که امروز خیلی خوب از ما حمایت کردند تقدیم می‌کنم.

وی در مورد بازگشت ذوب‌آهن به ورزشگاه فولادشهر که با دو برد همراه شده است، تصریح کرد: فکر می‌کنم باید در مورد کیفیت چمن، هموار بودن زمین و ... از بازیکنان سوال کنید. بازیکنان راحت‌تر بازی می‌کنند و گردش توپ روی زمین بسیار متوازن است. خوشحالم که بازگشت به فولادشهر با یک پیروزی بین‌المللی و یک برد ارزشمند داخلی همراه شد که نتیجه تلاش یک مجموعه است و امیدوارم روند این بردها ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد صندلی‌هایی که امروز در ورزشگاه فولادشهر شکسته شد، گفت: نگران نباشید. صندلی‌ها را دوباره سر جای خود می‌چسبانیم!

آذری در مورد اینکه تصمیمی برای پیگیری حقوقی این موضوع ندارد، اظهار کرد: اجازه بدهید ناظر بازی و مسئولان قضایی فدراسیون در این زمینه تصمیم‌گیری کنند. عصبانیت استقلالی‌ها را درک می‌کنم چون دوست داشتند تیمشان پیروز شود. شاید کار درستی نباشد ولی شاید عصبانیتشان با شکستن صندلی‌ها تخلیه شده است.

کد خبر 336511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.