نمی‌توانم شنیده‌ها را تایید کنم/ در مورد مطرح شدن نام واعظ آشتیانی نظری ندارم

امیررضا واعظ آشتیانی نامی است "غیر بومی" که در چند روز گذشته به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه سپاهان در جامعه ورزشی اصفهان مطرح شده است!

به گزارش خبرنگار ایمنا، طلایی‌پوشان فوتبال اصفهان از ابتدای مسابقات لیگ تاکنون نتایج ضعیفی داشته و نتوانستند جایگاهی در شأن نام باشگاه سپاهان به دست آورند. در ادامه روند کسب نتایج ضعیف توسط این تیم و همچنین درخواست استاندار اصفهان برای بازنگری در مدیریت باشگاه سپاهان، محسن طاهری مدیرعامل سابق این باشگاه از سمت خود استعفا کرد و باشگاه نیز بی درنگ با آن موافقت کرد.

مسعود تابش که معاون فنی ورزشی باشگاه سپاهان بود پس از استعفای طاهری و از سوی مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، به‌عنوان سرپرست باشگاه سپاهان معرفی شد.

از گوشه و کنار به گوش رسیده که امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گزینه مدیرعاملی باشگاه سپاهان است. برای مطلع شدن از اتفاقاتی که قرار است در باشگاه سپاهان بیفتد، گفت و گویی با تابش، سرپرست این باشگاه داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

قرار بود کادر فنی تیم را تقویت کنید. این کار چه زمانی عملی می‌شود؟

این اقدم در شرف انجام است. روز گذشته (شنبه) در مورد این موضوع جلسات متعددی با منصور ابراهیم‌زاده داشتیم. غلامرضا امینی‌زاد مربی بدنساز را به‌عنوان دستیار جدید به مجموعه کادر فنی سپاهان اضافه کردیم. مربی روانشناس و ... را نیز انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم تا فردا نفرات انتخاب شده را معرفی کنیم.

استعفای مرتضی رمضانی از سمت مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال باشگاه با رضایت خودش بود یا با فشار باشگاه؟

شرایطی به وجود آمد و رمضانی هم کمی خسته شده بود و از سمت مدیر رسانه‌ای استعفا و باشگاه هم با استعفای او موافقت کرد، البته او هنوز در باشگاه حضور دارد.

معمولاً در سایر باشگاه‌ها وظایف مدیر رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی را دو شخص مجزا انجام می‌دهد. چرا این موضوع در باشگاه سپاهان برعکس است؟

با استعفای مدیر رسانه‌ای باشگاه، حمید باقری که مسئولیت روابط عمومی باشگاه سپاهان را بر عهده دارد به‌ عنوان مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان معرفی شده است تا فرد جدیدی را برای این سمت انتخاب و معرفی کنیم.

انتخاب فرد غیر بومی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان که از گوشه و کنار نیز به گوش می‌رسد، تا چه اندازه صحت دارد؟  

نمی‌توانم بر شنیده‌ها صحه بگذارم. از طرف دیگر، مشکل باشگاه سپاهان، مدیرعامل نیست. باشگاه در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شود و کارها انجام می‌شود. اولویت نخست باشگاه، تقویت تیم و کادر فنی است و در صورت نیاز، به دنبال جذب بازیکن مناسب هستیم تا شرایط تیم بهتر شود.  به‌ عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب و وظایفی را که بر عهدهام است انجام می‌دهم. وظایف مدیرعاملی را سرپرست هم می‌تواند انجام دهد. باشگاه پرسپولیس هم دو، سه سال است با سرپرست اداره می‌شود. چرا این سوالات را از باشگاه پرسپولیس نمی‌پرسید که چه زمانی مدیرعامل این باشگاه انتخاب می‌شود؟!

نام واعظ آشتیانی به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه سپاهان مطرح است. این نام به گوش شما نرسیده؟

نمی‌دانم. برای همین است که ترجیح می‌دهم اصلاً مصاحبه نکنم. در مورد این موضوع هیچ نظری ندارم.

اسم آشتیانی در باشگاه سپاهان هم مطرح نشده است؟

در فضای مجازی نام آشتیانی را به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه سپاهان دیده‌ام، اما در باشگاه سپاهان هیچ صحبتی از این موضوع نبوده است.

آیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه هم در مورد آشتیانی صحبتی نکرده است؟

سبحانی تاکنون هیچ صحبتی در مورد واعظ آشتیانی نکرده و مدیرعامل کارخانه هنوز هیچ گزینه‌ای برای مدیرعاملی مطرح نکرده است. وی در حال حاضر این مسئولیت را به من واگذار کرده و من هم کارم را انجام می‌دهم.

خودتان تمایل به ماندن در سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان دارید؟

بله. البته این موضوع به شرایط بستگی دارد، هم باشگاه سپاهان شرایطی داشته و من هم شرایطی دارم و در صورت فراهم بودن این شرایط، تمایل به برعهده گرفتن پست مدیرعاملی باشگاه سپاهان را دارم. در حال حاضر مشکل ما سوالاتی که شما در مورد مدیرعاملی باشگاه می‌پرسید نیست. مشکل ما تیم فوتبال باشگاه است که هرچه زودتر باید مشکلات آن برطرف و این تیم از نظر کادر فنی و بازیکن تقویت شود تا از این وضعیت خارج شویم و به مسائل دیگر بپردازیم. 

کد خبر 336397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.