مدال برنز آسیا به فصیحی رسید

بانوی دونده اصفهانی مدال برنز دو ۶۰ متر مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، دومین روز از هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از صبح امروز (جمعه) ۱۳ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بخش بانوان آغاز شد و بانوان ایران توانستند به پنج مدال برنز و سه مدال نقره دست پیدا کنند و الناز کمپانی رکورد ملی دوی ۶۰ متر با مانع را شکست.

در دوی ۶۰ متر با مانع، الناز کمپانی با زمان ۸:۴۶ ثانیه نایب قهرمان شد و رکورد ملی این ماده را شکست (رکورد پشیین ۸:۶۲ ثانیه متعلق به خود او بود). سارا ندافی با رکورد ۸:۸۷ ثانیه به مدال برنز رسید. جایگاه نخست این ماده به دونده قزاقستانی رسید.

در پرش با نیزه برای نخستین بار کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا توانست مدال‌آور باشد. مهسا میرزا طبیبی با رکورد ۳.۵۰ سانتیمتر گردن آویز نقره گرفت و بر سکوی دوم ایستاد و سارا کریمی و نیلوفر فشخورانی به صورت مشترک با رکورد ۲.۴۰ سانتیمتر سوم شدند. در این ماده پرنده ازبکستانی با ۳.۷۰ سانتیمتر قهرمان شد.

 در پرتاب وزنه مریم نوروزی پس از پرتابگر ازبکستانی، با رکورد ۱۲.۴۷ بر سکوی دوم ایستاد و ثنا دادرس با رکورد ۱۱.۴۶ سانتیمتر سوم شد.

اما در دوی ۶۰ متر دارنده رکورد ملی کشورمان، فرزانه فصیحی (دونده اصفهانی) با زمان ۷:۴۴ ثانیه به مدال برنز رسید. در این ماده دوندگان چین و قزاقستان به ترتیب اول و دوم شدند.

کد خبر 336318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.