انقلاب اسلامی نماد ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار است

مبارکه- امام جمعه مبارکه گفت: انقلاب اسلامی ایران نماد ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار است و الگویی برجسته برای ملت ها در جهت ریشه کن کردن رژیم های طاغوتی و حاکمان مستبد و سرسپرده بیگانگان به شمار می آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان های والای شهیدان، امام خمینی( ره) و رهبری است.  
وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه اراده الهی به پیروزی رسید و به حرکت خود ادامه می دهد، گفت: این اراده الهی سبب شده است تا ملت ایران با امیدواری و نشاط، بدون هیچ ترسی در مقابل تهدیدها و توطئه های دشمنان بایستد.  
حجت الاسلام موسوی گفت: نظام جمهوری اسلامی تاکنون در عرصه های مختلف دستاوردها و موفقیت های بسیاری داشته است که همه ما وظیفه داریم در مقابل انقلاب احساس مسئولیت کنیم و این دستاوردها را برای تمام مردم خصوصا نسل نوجوان و جوان تبیین کنیم.  
وی با بیان اینکه امروز همه ما آنچه داریم از برکت امام راحل (ره) و خون شهدا است، افزود: باید قدردان این انقلاب باشیم و مسئولان برای خدمت به نظام و مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند باید برنامه داشته باشند و از هیچ کوششی دریغ نکنند.  
حجت الاسلام موسوی با تسلیت دهه فاطمیه و ایام شهادت این بانوی اسلام، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) بانویی که از هر نظر نمونه و الگوی کاملی برای بانوان مسلمان محسوب می شوند.  
وی با قدردانی از برگزاری با شکوه مراسم معنوی دهه فاطمیه در شهرستان مبارکه، افزود: در این ایام باید جوانان را با زندگی ائمه اطهار بیشتر آشنا کنید تا دشمنان اسلام عقاید جوانان را منحرف نکنند.  
امام جمعه مبارکه از حضور جوانان در مراسم سوگواری دهه فاطمیه و سایر مناسبات دینی و سیاسی قدردانی کرد و افزود : رفع مشکلات و برآورده کردن خواسته های آنان از وظایف مسئولان است.  
وی با اشاره به بارش باران در سراسر کشور و استان گفت: این بارش، نعمت الهی است لذا باید شکرگزار این نعمت باشیم.  
 

کد خبر 336308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.