ولایت فقیه مهمترین رکن انقلاب است

شهرضا - امام جمعه شهرضا گفت: ولایت فقیه مهمترین رکن انقلاب اسلامی است و هر اقدامی علیه آن، کاری ضد انقلابی محسوب می‌شود و باید با آن مقابله شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه در این زمان بسیاری از افراد دانسته یا نادانسته علیه علما، مراجع و رهبری سخن می‌گویند.

وی ادامه داد: مهمترین هدف دشمن در این زمان تضعیف جایگاه رهبری انقلاب است به همین دلیل افراد باید مراقب گفتار، رفتار و نوشتار خود باشند تا به همان راهی نروند که دشمنان خواستار آن هستند.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: دشمنان انقلاب قصد دارند با تبلیغات گسترده مانع حضور پرشور مردم در جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب شوند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه همه افرادی که امکانات تبلیغاتی در اختیار دارند باید مرادم را برای حضور در جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب دعوت کنند، اظهار کرد: مردم باید مراقب باشند که تحت تأثیر شایعات مسموم دشمن قرار نگیرند؛ زیرا دشمن همه ابزار رسانه‌ای خود را برای مقابله با نظام اسلامی در اختیار گرفته است.

وی با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: باید مردم را به آینده انقلاب امیدوار کنیم، در این شرایط یکی از مهمترین ضروریات اجتماعی حراست از اصول انقلاب است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه‌های دشمن برای حذف حجاب اسلامی از جامعه اظهار کرد: هیچ کس بانوان جامعه ایرانی را به حفظ چادر مجبور نکرده است، حفظ حجاب اسلامی از ضروریات دین اسلام است که هر مسلمانی مقید به رعایت آن است.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است، تصریح کرد: احزاب چپ و راست و دسته بندی‌های سیاسی بی‌معناست، همه افراد باید حول محور لا اله الا الله برای پیشبرد انقلاب متحد باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، رهبری مقتدر و عادل را از ارکان اصلی انقلاب برشمرد و افزود: ولایت فقیه مهمترین رکن انقلاب اسلامی است و هر اقدامی علیه آن، کاری ضد انقلابی محسوب می‌شود و باید با آن مقابله شود.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: حمایت مردم، وحدت و انسجام همه اقشار جامعه و محبت به امام راحل(ره) از جمله مسائل دیگری بود در پیروزی انقلاب نقش اساسی داشت.

حجت الاسلام یعقوبی همچنین با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه، اظهار کرد: هدف آمریکا از انتقال داعش به افغانستان توجیه حضور نظامی خود در منطقه و ایجاد کمربند امنیتی برای اسراییل است.

وی اقتدار جمهوری اسلامی را مهمترین مانع در راه تحقق اهداف آمریکا در منطقه دانست و گفت: ایران با تکیه بر اقتدار بی نظیر خود توانست کشورهای عراق و سوریه را از چنگال داعش و سایر عناصر وابسته به آمریکا و اسراییل نجات دهد.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه خیمه شب بازی جدید آمریکا در منطقه محکوم به شکست است، اظهار کرد: آمریکا و اسراییل در همه نقشه‌هایی که برای توسعه نفوذ نظامی و فرهنگی در منطقه داشتند شکست خوردند و با افزایش هوشیاری مسلمان، در آینده نیز جایگاهی در منطقه ندارند.

کد خبر 336298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.