تجدید بیعت کارکنان شهرداری اصفهان با آرمان‌های انقلاب

همزمان با آغاز سالروز ایام الله دهه فجر کارکنان شهرداری اصفهان با حضور در مقابل ساختمان شهرداری با آرمان انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، صبح امروز ساختمان شهرداری اصفهان حال و هوای دیگری داشت، یک هیجان انقلابی، همدلی و وحدت و شور انتظار برای آغاز یک تجدید میثاق؛ ساعت هشت صبح با حضور شهردار، کارکنان شهرداری و مردم مراسم آغاز شد و همه آمدند تا نشان دهند پای عهدی که با انقلاب بسته‌اند، ایستاده‌اند و برای ایران اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد. یکی از کارکنان شهرداری اصفهان گفت: امسال برای نخستین بار کارکنان شهرداری اصفهان دوشادوش هم برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب در مقابل ساختمان شهرداری آمدند و دیگر اینکه مردم هم با آنها در این مراسم حضور داشتند که این مهم ستودنی است.

یکی از شهروندان اصفهانی حاضر در این مراسم گفت: تزئین ساختمان شهرداری اصفهان با پرچم های مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیوند آن با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) خود حرکتی زیبا و قابل تقدیر است.

اجازه نداده ایم در سایه آزادی، استقلال کشور آسیب ببیند

شهردار اصفهان در این مراسم  ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۳۹ سال پیش مردم اصفهان در میدانی مانند میدان امام حسین (ع) و خیابان های اطراف برای شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به میدان آمدند و توانستند با شعارهای خود نظامی را تغییر داده و نظام جمهوری اسلامی را جایگزین کنند.

نوروزی تصریح کرد: خون‌های زیادی از سال ۵۷ تاکنون برای پایداری شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ریخته شده است، برای تحقق انقلاب اسلامی راهی طی شده که معطر به خون شهداست و در قانون اساسی اجازه داده نشده تا به بهانه استقلال، آزادی‌های مشروع مردم گرفته شود، همچنین اجازه نداده‌ایم تا در سایه آزادی، استقلال کشور آسیب ببیند، بنابراین دو واژه استقلال و آزادی ملازمه داشته و تاکنون نیز برای رعایت هر دو مردم تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد: در این سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بتوانیم شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و برابری و برادری را محکمتر از گذشته ادامه داده و شاهد تحقق آرمان‌های ملت ایران باشیم.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری اصفهان با خدمات رسانی مناسب به شهروندان در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد، افزود: تمام پرسنل شهرداری برای تحقق و استمرار این نظام در تمام صحنه‌ها حضور داشته و با تمام همت خویش برای جلب رضایت مردم تمام تلاش خواهد کرد.

نوروزی گفت: امیدواریم با پشتوانه، مشارکت و احساس مسئولیت همگانی در تمام بخش‌ها بتوانیم شاهد شهری پویا، شاداب و سر زنده باشیم.    

برگزاری بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه در نقاط مختلف شهر 

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در حاشیه برگزاری این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) اظهار کرد: شهرداری اصفهان با توجه به همزمانی این ایام و آغاز دهه فجر برنامه ریزی دقیقی در این زمینه انجام داده، به طوری که امروز ویژه برنامه آئینی پرچم جمهوری اسلامی بر روی ساختمان شهرداری اصفهان با هدف احترام و نمایش اقتدار و عزت به پرچم جمهوری اسلامی ایران با حضور کارکنان شهرداری و شهروندان برگزار شد.

ایمان حجتی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و جشن‌های گرامیداشت روزهای پیروزی در نقاط مختلف شهر اصفهان برگزار می شود، افزود: برنامه های ویژه دهه فجر شهرداری اصفهان با فرماندهی واحد و شعار «برای ایران» اجرا می‌شود. البته این جشن‌ها با حضور جمعی مردم معنا می‌گیرد.

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر پنج ویژه برنامه افتتاحیه در قالب بهره برداری از ۸۰ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه جشن های دهه فجر از ۱۵ بهمن به منظور رعایت حفظ حرمت ایام سوگواری فاطمه زهرا(س) با حضور شهروندان برگزار می شود، گفت: شهروندان برای کسب اطلاعات و جزییات بیشتر از جشنهای دهه فجر می‌توانند به خبرگزاری ایمنا و یا با اداره ۱۳۷ تماس برقرار کنند.

کد خبر 336244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.