حرکت انقلابی امام راحل ادامه راه کربلای امام حسین (ع) بود

سمیرم- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمیرم گفت: حرکت انقلابی امام راحل ادامه راه کربلای امام حسین (ع) بوده که با توکل به خدا و تکیه‌ بر اسلام راستین در سال ۱۳۴۲ آن را آغاز کرد.

حجت‌الاسلام میثم آقایی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بی‌شک دشمنان انقلاب همان‌گونه که از قرن‌ها قبل در برابر اسلام ایستادند، امروز هم‌دست از دشمنی خود بر نخواهند داشت.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمیرم تصریح کرد: دشمنان اسلام از هر راه و روشی برای نابودی اسلام استفاده خواهند کرد و زمانی جمهوری اسلامی از دشمنی دشمنان خود آسوده خواهد شد که ایران اسلامی حرکت خود را در این مسیر با تمام تلاش و قدرت ادامه دهد.

وی حرکت‌های روزهای گذشته در برخی از شهرها را نشان از خباثت‌های دشمنان اسلام و انقلاب دانست و گفت: دشمنان اسلام عده‌ای را برای آشوب و دشمنی با نظام در درون کشور آماده کرده‌اند، اگرچه خواسته‌های برحق مردم باید دیده شود و دولت باید با تمام تلاش و قدرت خود برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

حجت‌الاسلام آقایی خاطرنشان کرد: این ندای امام راحل با ایمان حقیقی و تفکر ناب شیعه امام زمان(عج) همراه شد و مردم در سراسر ایران اسلامی همراه امام (ره) شدند.

وی با اشاره به سنگ‌اندازی‌های مخالفان انقلاب در آغاز حرکت جمهموری اسلامی ایران گفت: امام پس از سال‌ها سختی و تبعید در دهه فجر پا به ایران گذاشت و از همان ابتدا، سرآغازی روشن را برای انقلاب اسلامی رقم زد.

رییس اداره تبلیغات شهرستان سمیرم افزود: امام با حرکت خود الگویی را به رخ جهانیان کشید، در حالی‌که غرب و شرق در باتلاق سیاه خود گرفتار بودند.

وی دهه فجر را پنجره‌ای از نور بر روی جهانیان دانست و خاطرنشان کرد: حرکت امام برای دنیا آینده‌ای روشن، سالم و آزاد رقم زد و باید این حرکت زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) شود.

کد خبر 336185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.