بهره‌برداری از ۴۵ پروژه در شهرضا

شهرضا – رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا گفت: در دهه فجر امسال ۴۵ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اختصاص اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مناطق مختلف شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مرتضی ملکیان عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرضا، اظهار کرد: در سال‌های اخیر اقدامات دشمنان علیه جمهوری اسلامی با هدف براندازی و مقابله با نظام اسلامی سازماندهی شده است به همین دلیل باید بیش از گذشته مرقب توطئه دشمنان باشیم.

وی با بیان اینکه بصیرت افزایی و افزایش دانش عمومی درخصوص خدمات انقلاب اسلامی یک نیاز ضروری است، تصریح کرد: مردم جامعه و به ویژه نسل جوان و نوجوان جامعه باید بدانند که انقلاب منشأ چه خدماتی بوده است، بنابراین لازم است این موارد از طریق هر یک از نهادها و دستگاه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا تأکید کرد: توسعه خدمات زیربنایی و افزایش خدمات عمومی در بخش‌های مختلف باید از طریق رسانه‌ها به آگاهی مردم رسانده شود تا مردم بتوانند پاسخ مناسبی برای شبه‌های دشمنان درباره کارکردهای انقلاب داشته باشند.

ملکیان از افتتاح ۴۵ پروژه خدماتی، عمرانی و فرهنگی در دهه فجر امسال در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح‌ها با اختصاص اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ایجاد شده است، این در حالی است که ۸۰ درصد از این پروژه‌ها در منطق محروم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد پروژه‌هایی که در دهه فجر افتتاح می‌شود مربوط به جهادکشاورزی شهرستان با ۱۹ پروژه و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان است.

کد خبر 336172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.