مانور یک هزار دستگاه تاکسی به مناسبت سالروز ورود امام در اصفهان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، مانور بزرگ تاکسیرانی اصفهان با حضور بیش از یک هزار دستگاه تاکسی برگزار شد.

حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به پاس رشادت ها و مجاهدت های مردم و یاد آوری ایام پرشکوه انقلاب اسلامی همانند سال‌های گذشته، مانور گسترده‌ای را با حضور بیش از یک هزار دستگاه تاکسی برگزار شد.

وی ادامه داد: بالغ بر یک هزار دستگاه ناوگان تحت پوشش سازمان تاکسیرانی اعم از گردشی، خطی، سرویس‌های مدارس، آژانس‌های حمل و نقل، تاکسی بی‌سیم، پایانه‌ها، فرودگاه و بانوان در مراسم حضور دارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: علی رغم مشکلات موجود، ناوبران تاکسی با شوق و ذوق در این برنامه شرکت کردند، البته جا دارد در جهت برطرف کردن مشکلات این صنف، تلاش‌های مضاعفی انجام شود.

به گزارش ایمنا، این مراسم از ساعت هفت صبح از خیابان فرایبورگ به سمت گلستان شهدا آغاز شد، البته با هماهنگی پلیس راهور به منظور سهولت در رفت و آمد شهروندان، مسیر خیابان سعادت آباد به سمت گلستان شهدا مهیا شد.

کد خبر 336164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.