۱۲ بهمن، رقابت نهایی ایده‌های ترافیکی شهروندان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: فردا، ایده‌های برتر ترافیکی شهروندان که در قالب 9 محور تعریف شده بود، داوری می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی اظهارکرد: به منظور بهره‌گیری از بهره‌گیری از ایده های خلاقانه، با همکاری معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و مدیریت خلاقیت و فناوری های نوین ، برگزاری ویژه برنامه « ایده شو در زمینه حمل و نقل و ترافیک» در دستور کار این حوزه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با نظرات شهروندان متخصص می توانیم به شهری با حمل و نقل پایدار دست یابیم، افزود: ۱۳۴ ایده در برنامه ایده شو در ۹ محور از جمله حمل و نقل همگانی، حمل و نقل پاک، آموزش و فرهنگ ترافیک، ایمنی در حمل و نقل و ترافیک، حمل و نقل هوشمند و فن آوری‌های نوین، اقتصاد و حمل و نقل، حمل و نقل محیط زیست و مدیریت بحران، حمل و نقل بار و شبکه معابر و زیرساخت ها مطرح شد که از این تعداد ۲۴ ایده و پیشنهاد به مرحله نهایی رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان اظهارکرد: در این ویژه برنامه، شرکت کنندگان می‌توانند در چهار دقیقه طرح‌های خود را مطرح کنند که سه دقیقه جهت ارائه و یک دقیقه جهت پرسش و پاسخ احتمالی داوران در نظر گرفته شده است، امتیازدهی به شرکت کنندگان نیز از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی موبایل داوران به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ایده‌ها در این دوره از برنامه ایده شو از سه داور بیرونی از اساتید برجسته دانشگاه و دو داور داخلی از متخصصان و مدیران برجسته شهرداری، داوری خواهد شد، که در نهایت به هشت ایده برتر تقدیرنامه و جوایزی تعلق خواهد گرفت.

صلواتی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان در دوازدهمین روز از بهمن ماه ۹۶ میزبان برگزاری مرحله نهایی برنامه «ایده شو» خواهد بود، تاکیدکرد: پیامد این طرح، برنامه ریــزی لازم برای اجرایی شدن ایده و پیشنهادهای برتر از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک خواهد بود.

کد خبر 336157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.