رحمانی: آمده بودیم با اختلاف ببریم اما حریف چغر بود

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: آمده بودیم با اختلاف بازی با آیزاول را ببریم، اما برابر حریف چغری قرار گرفتیم که کار را برایمان سخت کرد.

بختیار رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، درباره پیروزی سه بر یک ذوب‌آهن برابر نماینده هند در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: این بازی نشان داد که دیگر بازی و حریف راحت در دنیا وجود ندارد. ما با وجود اینکه آمده بودیم با اختلاف این بازی را ببریم، اما برابر حریف خوبی قرار گرفتیم. آن‌ها اصلاً زیر توپ نمی‌زدند و انصافاً فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. تیم حریف خیلی چغر و دونده بود و به مربی آنها هم گفتم که تیم خوبی دارید و برایشان آرزوی موفقیت کردم. امیدوارم در رقابت‌های دیگر موفق باشند.

هافبک ذوب‌آهن درباره تقابل با استقلال در دیدار بعدی تیمش افزود: استقلال حریف بسیار قدرتمندی است و با آمدن مربی جدید پر تلاش شده است. استقلال تیم خیلی خوبی است، ولی ما هم ذوب آهنیم و مطمئناً می‌رویم تا سه امتیاز دیدار با استقلال را بگیریم.

رحمانی که فصل گذشته در استقلال حضور داشت درباره انگیزه‌هایش از تقابل مجدد با استقلال تصریح کرد: تنها چیزی که برایم مهم است این است که در ذوب‌آهن احساس خوشبختی دارم. بعد از تجربه‌ای که در تبریز در کنار امیر خان داشتم، خیلی دوست داشتم دوباره شاگرد او در ذوب‌آهن شوم.

وی درباره عملکرد ذوب‌آهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و مسابقاتی که در پیش دارند گفت: در مسابقات گروهی با توجه به اینکه بازی‌های رفت و برگشت است، فشار کمتری وجود دارد، بر عکس این بازی که بازی تک حذفی بود و خود به خود کمی فشار وجود داشت. خوشبختانه از بازی با آیزاول گذشتیم و تمام شد، در گروه سختی قرار گرفته‌ایم، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم زیرا تیم خیلی خوبی داریم.

کد خبر 336117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.