ضرورت اطلاع‌رسانی بیشتر مردم از وضعیت آب شرب

فرماندار اصفهان گفت: باید اطلاع رسانی به مردم برای آگاهی از وضعیت آب بیشتر شود تا تامین آب شرب و کشاورزی دچار مشکل نشویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد رضوانی در جلسه کارگروه امنیت غذایی و مقابله با آنفولوآنزای پرندگان با ابراز خشنودی از برگزاری مداوم جلسات کارگروه غذایی، اظهار کرد: برگزاری این جلسات در کلانشهر اصفهان احساس می شود اما باید گفت در مسائل بهداشتی و هرآنچه به سلامت مردم مربوط است از هیچ نکته ای چشم پوشی نخواهیم کرد.

وی بر اهمیت سلامت مردم تاکید کرد و افزود: بیماری آنفولوآنزای پرندگان بیماری خطرناکی است که همه گیر شدن آن هزینه زیادی برای استان ایجاد می کند اما در مقابله دستگاه ها با آنفولوآنزای پرندگان سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

فرماندار اصفهان ادامه داد: اپیدمی آنفولوآنزای پرندگان اگرچه موضوع مهمی است اما مشکل چندانی در اصفهان ایجاد نکرده و شایع نشده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته با شیوع این بیماری شرایط بسیار بدی در استان ایجاد شد، تصریح کرد: سال گذشته دامداری ها و مرغداری های استان با مشکلات و خسارت های زیادی مواجه شدند، اما خوشبختانه در شهرستان اصفهان تنها یک مورد در پل تمدن مشاهده شده و نگرانی زیادی در خصوص این بیماری نداریم.

رضوانی با تاکید بر نقش آموزش و انجام اقدامات مناسب پیش از بحران در حل به موقع مشکلات کشور، گفت: همواره در سطح کشور با بحران هایی مواجه هستیم که آموزش و اطلاع رسانی می تواند به حل آنها کمک شایانی کند.

وی تاکید کرد : روحیه امید و نشاط را باید بیش از پیش به جامعه منتقل کنیم و اطلاع رسانی به مردم برای آگاهی از وضعیت آب بیشتر شود تا تامین آب شرب و کشاورزی دچار مشکل نشویم.

کد خبر 336095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.