یک سال با چهار پارگی رباط صلیبی در سپاهان

پارگی رباط صلیبی رسول نویدکیا چهارمین مصدومیت مشابه بازیکنان سپاهان در طول یک سال اخیر بود که لزوم بازنگری مدیران و مربیان سپاهان را در امر بدنسازی می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با پارگی رباط صلیبی زانوی رسول نویدکیا حالا تعداد مصدومیت‌های مشابه بازیکنان سپاهان در یک سال اخیر به چهار مورد رسیده است. محمود قائد رحمتی زمستان سال گذشته در دیداری تدارکاتی دچار این مصدومیت شد، سپس در اردیبهشت ماه سال جاری مسعود حسن‌زاده در نیمه نخست دیدار برابر تراکتورسازی مصدومیت مشابه پیدا کرد و در تمرینات پیش فصل نیز صابر دیده‌ور دچار پارگی رباط صلیبی شد.

هرچند نمی‌توان تمام و کمال علت پارگی رباط صلیبی بازیکنان سپاهان در یک فصل اخیر را گردن بدنسازی بازیکنان این تیم انداخت و در این بین باید پارامترهای روانی و شانس را هم دخیل دانست، اما در هر صورت باید به نقش ویژه بدنساز برزیلی سپاهان در میزان آمادگی پایین بازیکنان سپاهان در دو فصل اخیر که بعضاً منجر به مصدومیت‌های طولانی مدت شده، اشاره کرد.

رافائل فوگاگیرو، بدنساز برزیلی سپاهان که همراه عبدالله ویسی از برزیل آمد یکی از آخرین یادگارهای این سرمربی در سپاهان است که باید پاسخگوی این میزان مصدومیت طولانی مدت در سپاهان باشد.

موضوع دیگری که در رابطه با بدنسازی در تیم سپاهان به چشم می‌خورد و مورد تأیید کارشناسان نیز قرار گرفته است، افت بدنی بازیکنان این تیم از اواسط نیمه دوم است که به خصوص در فصل جاری با تعداد گل‌های زیادی که سپاهان در ۱۵ دقیقه پایانی مسابقات دریافت کرده نمود پیدا می‌کند.

در هر صورت فصل جاری با انجام ۹ دیدار دیگر برای سپاهان به پایان می‌رسد، اما برای فصل بعد با توجه به مصدومیت‌های فراوان بازیکنان سپاهان در دو فصل اخیر، به نظر می‌رسد کادر فنی و مدیریتی باشگاه سپاهان باید در تقویت کادر بدنسازی تیم بازنگری انجام دهند.

کد خبر 335834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.