پخت و پز هیأت مدیره سپاهان ادامه دارد!

تصمیمات روزهای گذشته اعضای هیأت مدیره باشگاه سپاهان نشان می‌دهد که گویی هیچ یک از این افراد نقشی در شرایط بحرانی باشگاه سپاهان ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تغییر و تحولات باشگاه سپاهان به گونه‌ای پیش می‌رود که شاهد برگزاری جلساتی بین اعضای هیأت مدیره و کمیته فنی این باشگاه هستیم. پس از پذیرش استعفای محسن طاهری از سمت مدیرعاملی باشگاه و جدایی توافقی زلاتکو کرانچار، گمانه‌زنی‌ها در مورد مدیرعامل و سرمربی آینده تیم فوتبال باشگاه سپاهان آغاز شد تا همگان، چشم به تصمیمات هیأت مدیره باشگاه اصفهانی داشته باشند. به دلیل شایعات بسیار پیرامون اشخاص مورد نظر برای این دو سِمت از بازگویی اسامی منتشرشده در چند روز گذشته خودداری می‌کنیم، اما چند نکته در خصوص تصمیمات هیأت مدیره باشگاه سپاهان وجود دارد.

نخست اینکه، هیأت مدیره‌ای که در حال تصمیم‌گیری در مورد آینده باشگاه سپاهان است، همان اعضایی هستند که محسن طاهری را بر صندلی مدیرعاملی باشگاه نشاندند و کرانچار را به عنوان سرمربی تیم فوتبال انتخاب کردند، حال همان اعضای هیأت مدیره با همان تفکرات قبلی، بدون تغییر و فقط با یک جابجایی مختصر بار دیگر می‌خواهند شرایطی را که دستپخت خودشان است عوض کنند.

از سوی دیگر در تغییر و تحولات اخیر، تنها کرانچار از این سیستم جدا شد، اما عنوان می‌شود که محسن طاهری به عنوان عضو هیأت مدیره و عضو کمیته فنی سپاهان همچنان در این تصمیم‌گیری‌ها حضور دارد، پس به نوعی تغییری در اصل فضای حاکم بر باشگاه اتفاق نیفتاده و باز هم مسعود تابش که قائم مقام بوده به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است. این تغییرات نه‌چندان چشمگیر نشان می‌دهد که نفرات حاضر در هیأت مدیره همچنان با همان تصمیمات و طرز فکر به راه خود ادامه می‌دهند و شاید نمی‌خواهند بپذیرند که بحران کنونی باشگاه نتیجه الطاف آنها هم بوده است.

با نگاهی به ترکیب اعضای هیأت مدیره باشگاه سپاهان و سوابق پنج عضو آن می‌توان پی برد که از نظر تخصص ورزشی ضعف بسیار بزرگی در تصمیم‌گیری‌ها شاهد هستیم و وقتی سمت‌های شغلی موجود در کارنامه برخی از این افراد، چیزهایی شبیه معاونت تکنولوژی و مدیر خدمات حقوقی باشد، بهتر از این هم نباید انتظار داشته باشیم. ضمن اینکه افراد تحصیل کرده رشته تربیت بدنی یا ورزشکاران قدیمیِ حاضر در هیأت مدیره نیز آنچنان که باید و شاید گامی برای بهبود وضعیت باشگاه برنداشته‌اند.

حال این هواداران سردرگم و بعضاً امیدوار، نگران هستند که پرافتخارترین تیم لیگ برتر باز هم پاسوز این تصمیمات شود، اما همچنان بزرگترین دلخوشی ورزشی مردم اصفهان به دست افرادی هدایت می‌شود که حتی یک بار هم حاضر نیستند به دلیل اشتباهات و قصور خود از هواداران و مردم عذرخواهی کرده و صندلی خود را رها کنند تا شاید افراد شایسته‌تر و کاربلد بر جای آنها بنشینند.

کد خبر 335409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.