۱۸۵ مددجوی کمیته امداد تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

شهرضا – رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا گفت: تعداد دو هزار و ۱۴۲ نفر از مددجویان کمیته امداد در شهرضا از بیمه پایه برخوردار هستند و ۱۸۵ نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، عبدالرزاق میرزایی ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و ۳۱۸ خانوار شهری با دو هزار و ۳۴۰ نفر جمعیت و ۱۴۰ خانوار روستایی با ۳۰۲ نفر جمعیت در طرح مددجویی و ۸۶۵ خانوار روستایی با یک هزار و ۳۶۹ نفر جمعیت در طرح شهید رجایی از خدمات کمیته امداد در شهرضا استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: ۷۵۱ خانوار با سرپرست مرد و یک هزار و ۵۷۲ خانوار با سرپرست زن تحت پوشش کمیته امداد شهرضا هستند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا تصریح کرد: ۵۷ درصد از مددجویان کمیته امداد شهرضا به علت فوت سرپرست، هشت درصد به علت طلاق، چهار صدم درصد به علت متارکه، ۳۰ درصد به علت از کار افتادگی سرپرست، سه صدوم درصد به علت معلولیت سرپرست و دو درصد به علت بیماری سرپرست به خدمات کمیته امداد نیاز پیدا کرده‌اند.

میرزایی گفت: تعداد دو هزار و ۱۴۲ نفر از مددجویان کمیته امداد در شهرضا از بیمه پایه برخوردار هستند و ۱۸۵ نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی گفت: تعداد ۱۰۰ کودک زیر پنج سال مبتلا به سوء تغذیه و ۲۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص نیز از خدمات درمانی کمیته امداد شهرضا شامل سه پزشک خانواده، ۹ پزشک متخصص، سه داروخانه و دو زایشگاه و یک مرکز فیزیوتراپی استفاده می‌کنند.

کد خبر 335358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.