۶ نفری که از لیست کرانچار حذف شده‌اند + سند

نگاهی به لیست بازیکنان مورد نیاز کرانچار و آنهایی که جذب شدند نشان از ایجاد شکافی بزرگ بین مدیریت و کادر فنی سپاهان در فصل نقل و انتقالات دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نامه استاندار اصفهان، محسن طاهری و زلاتکو کرانچار سه کلیدواژه اصلی ورزش اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند که باعث شد باشگاه سپاهان کاملاً تحت تأثیر اتفاقات مدیریتی قرار بگیرد. به هر حال باخت در مقابل سپیدرود در هفته بیستم لیگ برتر آن قدر بد و آزاردهنده بود که محسن طاهری خودش تصمیم بگیرد برای رهایی از فشار اعتراض هواداران استعفایش را به صورت رسمی تحویل هیأت مدیره بدهد تا سپاهان روزهای جدیدی را در پیش رو داشته باشد.

با این حال بعد از رفتن طاهری شایعات فراوانی در مورد نیمکت مربیگری سپاهان وجود دارد و همه منتظرند تا شرایط برای همکاری و یا عدم همکاری سپاهان با زلاتکو کرانچار مشخص شود. بر اساس اعلام هیأت مدیره سپاهان امروز عصر جلسه‌ای در این رابطه تشکیل خواهد شد و در مورد آینده سپاهان تصمیم‌گیری می‌شود. در این چند ساعت مصاحبه‌های مختلف رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سابق سپاهان حکایت از نارضایتی سپاهان از عملکرد زلاتکو کرانچار دارد و باید دید که مدیران سپاهان چگونه موفق به جلب رضایت این سرمربی می‌شوند و گزینه‌های بعدی‌شان برای جایگزینی کرانچار کیست. به هر حال کرانچار یک سرمربی کاملاً حرفه‌ای است وبه نظر می‌رسد که قراردادش هم آنچنان محکم بسته شده که هیچ حقی در رابطه با اخراج و ندادن قرارداد برای باشگاه سپاهان وجود ندارد و اصفهانی‌ها اگر مایل به قطع همکاری با سرمربی خودشان هستند باید تحت هر شرایطی با او از نظر مالی توافق کنند و بستگی دارد که نظر کرانچار در این زمینه چه باشد.

از طرف دیگر در مصاحبه‌های منوچهر نیکفر و محسن طاهری بر روی این موضوع تأکید بسیاری صورت گرفته که تمام نیازهای فنی کرانچار در ابتدای فصل برطرف شده و هر بازیکنی که مد نظر سرمربی سپاهان قرار داشته جذب شده است، اما امروز سندی به صورت اختصاصی در اختیار خبرگزاری ایمنا قرار گرفته که نشان می‌دهد ماجرا به این سادگی‌ها هم نبوده و لیست اولیه کرانچار چیزی متفاوت با بازیکنانی بوده که امروز در لیست تیم حضور دارند.

در این پیش‌نویس که توسط کرانچار در اختیار مدیریت سپاهان قرار گرفته تا نسبت به حفظ و یا جذب آنها اقدام شود، نام بازیکنانی مثل احسان حاج‌صفی، سرور جباروف، علی عبدالله‌زاده (نفت آبادان)، مرتضی تبریزی، امید جهانبخش (صبا قم) و کاخا کاکاشویلی (ماشین‌سازی) وجود دارد که هیچکدام توسط مدیریت جذب نشده‌اند و در مقابل بازیکنان دیگری مثل سیاوش یزدانی، ژاویر برزیلی، مروان حسین و علی کریمی به سپاهان آمده‌اند که باید دید تا چه حد در برنامه‌های تاکتیکی کرانچار قرار داشته‌اند و البته چقدر به کار تیم آمده‌اند.

به هر حال خوب یا بد به نظر می‌رسد که کرانچار شانسی برای همکاری با سپاهان ندارد و باید رضایت او در مذاکرات جلب شود، اما چالش بعدی این است که کدام سرمربی برای جانشینی کرانچار کاندیدا شده آن هم در این شرایط که سپاهان در دو هفته آینده دو بازی حساس در برابر فولاد و پرسپولیس در پیش رو دارد و به صورت طبیعی هیچ‌کس مسئولیت منصفانه‌ای برای تیمی که توسط خود کرانچار و باشگاه سپاهان بسته شده قبول نخواهد کرد و فقط برنامه‌های خودش را برای نجات سپاهان از این شرایط پیاده خواهد کرد.

یادداشت از: مسعود افشاری، خبرنگار ورزشی ایمنا

کد خبر 335163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.