شفیعی: باغ هزار تو در ناژوان احداث می شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: پنج درصد گردشگران ناژوان را توریست های خارجی تشکیل می دهد، بنابراین اگر بتوانیم این آمار را افزایش دهیم به رونق اقتصادی شهر کمک شایانی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن شفیعی بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح پروژه های منطقه ناژوان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: تمامی پروژه های ناژوان در راستای جذب گردشگر به اصفهان احداث شده است، پنج درصد گردشگران ناژوان را توریست های خارجی تشکیل می دهند، بنابراین اگر بتوانیم این آمار را افزایش دهیم به رونق اقتصادی شهر کمک شایانی می کنیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: در بودجه ۹۷ شهرداری اصفهان برای احداث باغ های رویش اعتبار مناسبی پیش بینی شده است، زیرا معتقدیم باغ رویش باید در سطح شهر اصفهان احداث شود.

شفیعی با اشاره به اهمیت منطقه تفریحی ناژوان به عنوان ریه اصفهان، گفت: با توجه به وضعیت آب، برای نگهداری از فضای سبز ناژوان دو مخزن کلکتور فضای سبز با مجموع سه هزار مترمکعب احداث شد.

وی با بیان اینکه باغ هزارتو یکی از المان گردشگری جذاب در سراسر دنیا محسوب می شود، اظهارکرد: در این راستا برای احداث باغ هزار تو در اصفهان زمینی با هزینه دو میلیارد تومان تملک و امروز کلنگ احداث پروژه به زمین زده شد، امیدواریم این طرح در سال آینده تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان به احداث فاز دوم جاده سلامت در مسیر ساحلی شمال ناژوان حدفاصل پل نصر تا پل میرزا کوچک خان اشاره کرد و افزود: این جاده برای عبور معلولان مناسب سازی شده است، همچنین نمازخانه و ورزشگاهی برای این قشر از معلولان در مسیر این جاده احداث شد، با افتتاح این جاده، دو کیلومتر به مسیر جاده سلامت اصفهان افزوده می شود.

کد خبر 335024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.