حمایت هیأت مدیره باشگاه سپاهان از محسن طاهری

هیأت مدیره باشگاه سپاهان حمایت کامل خود را از مدیرعامل این باشگاه و مجموعه تیم فوتبال اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری سپاهان، رییس و اعضای هیأت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کردند از محسن طاهری، مدیرعامل این باشگاه کاملاً حمایت می‌کنند.

همچنین رییس و برخی از اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه، امروز بر سر تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان حاضر شدند و از کادرفنی و بازیکنان خواستند تا به خاطر هواداران و مردم اصفهان از روز جمعه جانانه مبارزه کنند تا تیم هر چه سریع‌تر به شرایط خوب بازگردد. آنها در این دیدار اعلام کردند که از اعضای تیم فوتبال سپاهان حمایت می‌کنند و آنها هم باید پاسخ این حمایت‌ها را با سه امتیاز و کسب پیروزی بدهند.

هشدار باشگاه سپاهان به غرض ورزان

محمد جازان مدیر حقوقی باشگاه سپاهان در یادداشتی نسبت به نشر اکاذیب از سوی برخی افراد علیه این باشگاه هشدار داد. در این یادداشت آمده است:

«نظر به اینکه برخی افراد با سوابق قبلی بدون لحاظ واقعیت‌ها و از روی غرض ورزی و با رفتاری هدف دار با انتشار گفتگوها و مطالبی کذب و نخ نما شده، ضمن ایراد اتهام به مجموعه باشگاه، موجبات نگرانی و تشویش اذهان عمومی و هواداران را  فراهم آورده‌اند، لذا این باشگاه ضمن رصد منابع انتشار این اخبار، در زمان مقتضی نسبت به پیگیری‌های حقوقی علیه این افراد اقدام می‌کند و تا با پیدا شدن هویت و هدف اصلی این افراد، ریشه‌های پنهانی آن مورد شناسایی جامعه هواداران سپاهان قرار گیرد.»

کد خبر 334904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.