برقراری بیش از ۴ هزار تماس با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷

حدود دو هزار مشاوره طی هفته گذشته در خصوص برنامه‌ها و مسایل شهری از جمله ساعت کار مترو، آلودگی‌هوا و تعطیلی مدارس توسط کارشناسان سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان در اختیار شهروندان قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، چهار هزار و ۷۳ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد چهار هزار و ۲۶۱ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، یک هزار و ۸۴۴ مورد از تماس‌ها مربوط به معاونت خدمات شهری، ۲۱۰ تماس مربوط به معاونت عمران و ۹۴ مورد نیز در حوزه ترافیک بوده است.

همچنین در این مدت، حدود دو هزار مشاوره درخصوص برنامه‌ها و مسایل شهری از جمله ساعت کار مترو، آلودگی هوا و تعطیلی مدارس دراختیار شهروندان قرار گرفته شد، در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۹۷۴ تماس با شهروندان برقرار شده است.

از مجموع تماس‌های مردمی، تعداد ۴۱۶ تماس به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد، همچنین؛ در هفته‌ گذشته ۱۵ نفر از شهروندان در تماس با ۱۳۷ از خدمات شهرداری اصفهان تقدیر کردند و ۶۵ نفر انتقادات و پیشنهادات شهری خود را با این مرکز در میان گذاشتند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 334886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.