تدوین سند توسعه کاشان با الگوی اقتصاد مقاومتی

کاشان - فرماندار ویژه شهرستان کاشان، از تدوین سند توسعه شهرستان کاشان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، حمیدرضا مومنیان در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان که با حضور معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان برگزار شد، گفت: طرح تدوین اسناد توسعه شهرستان کاشان با الگوی اقتصاد مقاومتی توسط سازمان مدیریت با همکاری دانشگاه اصفهان در حال انجام است.

وی افزود: با قرار دادن نسخه الکترونیک طرح تدوین اسناد توسعه شهرستان در سایت فرمانداری کاشان آماده دریافت نظرات و پیشنهادات اصلاحی مدیران و کارشناسان هستیم.

فرماندار کاشان با اشاره به پروژه های نمیه تمام شهرستان گفت: با پیگیری های به عمل آمده و با تخصیص اعتبار 30 میلیارد ریالی به زودی خانه های بهداشت و درمان شهرستان تکمیل می شود و برای رفع مشکل بلوار حادثه خیز امام خمینی(ره)  شهر مشکات اعتبار 10 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مومنیان افزود: پروژه احداث ساختمان مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان نیز از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۹۶ تامین اعتبار شده و امیدواریم در دهه فجر شاهد کلنگ زنی این پروژه باشیم.

کد خبر 334772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.