« باران بی‌ملاحظه»  در هنرسرای خورشید!

اجرای صحنه‌ای گروه موسیقی پل با نام "باران بی‌ملاحظه" ۲۸ و ۲۹ دی ماه در هنرسرای خورشید برگزار می‌شود.

سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی "پل" در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تیر ماه سال گذشته اولین کنسرت رسمی این گروه در اصفهان برگزار شد و استقبال از آن به حدی زیاد بود که تصمیم به تکرار این کنسرت با قطعاتی جدید و ترکیبی از آهنگ‌های قدیمی گرفتیم.

مهران خلیلی ادامه داد: هستۀ مرکزی گروه موسیقی "پل" را اصفهانی‌ها تشکیل می‌دهند. سینا اله‌دادیان به عنوان نوازندۀ کمانچه، اسماعیل اله‌دادیان، خواننده و سهیل اله‌دادیان نوازندۀ تنبک و سازهای کوبه‌ای، سه برادر اصفهانی این گروه هستند و محمد افشارپور یکی از نوازندگان مسلط دف و سازهای کوبه ای به همراه رضا راستی، عود نواز، دیگر اعضای آن را تشکیل می‌دهند، بنده نیز سرپرستی گروه و نوازندگی ساز تار را بر عهده دارم.

آهنگساز این گروه با اشاره به قطعاتی که در کنسرت "باران بی‌ملاحظه" اجرا می‌شود گفت: نام این کنسرت "باران بی‌ملاحظه" است و شعر این قطعه را فاضل نظری سروده. به طور کل گروه موسیقی ما از اشعار حضرت حافظ، مولانا، فاضل نظری و ... بهره می‌برد و در این کنسرت نیز قطعاتی مثل "موج رقص انگیز" با شعری از هوشنگ ابتهاج به همراه چند تصنیف قدیمی مثل "قمر" و... در دستگاه‌ها و نت‌های مختلفی مثل اصفهان، ماهور، دشتی و... خوانده و نواخته می‌شود.

خلیلی درباره علت انتخاب نام "پل" برای این گروه موسیقی گفت: موسیقی پل خوبی برای ارتباط بین انسان هاست و ما در نظر داریم پیام صلح و دوستی را به واسطۀ پل موسیقی به مردم برسانیم.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در کنسرت "باران بی‌ملاحظه" می‌توانند با تهیه بلیت از سایت شرق کنسرت، روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه رأس ساعت ۱۹ به هنرسرای خورشید مراجعه کنند.

کد خبر 334704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.