هفته گریز!

تیم‌های اصفهانی در هفته بیستم لیگ برتر یکی برای محفوظ نگه داشتن جایگاه فعلی‌اش از دست تعقیب‌کنندگان و دیگری با هدف فاصله گرفتن از فانوس به دستان تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیستمین هفته از لیگ برتر فوتبال ایران آخر هفته جاری پیگیری می‌شود به این صورت که نیمی از دیدارهای هفته، پنج‌شنبه و نیمی دیگر در قالب چهار مسابقه همزمان جمعه برگزار خواهند شد.

هفته بیستم لیگ برتر از جمله هفته‌هایی است که شناسایی مهم‌ترین دیدار آن چندان آسان نیست زیرا در فهرست بازی‌های این هفته مسابقه‌ای وجود ندارد که اهمیت یا حساسیت مضاعفی نسبت به سایر دیدارها داشته باشد، اما در عین حال تمام مسابقات با شدت و ضعف مهم هستند و نتایج هر یک از آنها کم و بیش روی معادلات پایین، بالا و میانه جدول تأثیرگذار خواهد بود.

در این هفته هر سه تیم نخست جدول در خانه از حریفان پذیرایی می‌کنند. پرسپولیس در تلاش برای هرچه مستحکم‌تر کردن جایگاه مطمئنش در صدر جدول امیدوار است تا حداکثر امتیازات دیدار خانگی با گسترش فولاد را به حساب خود واریز کند. فولاد و پارس جنوبی نیز به ترتیب در تقابل با پیکان و استقلال خوزستان می‌کوشند تا حتی‌الامکان فاصله امتیازی نسبتاً زیادشان با تیم صدرنشین را کاهش دهند.

ذوب‌آهن برای آنکه جایگاه تازه خود در رده چهاردم جدول را از دسترس تعقیب‌کنندگانی چون استقلال، پیکان، سایپا و گسترش فولاد محفوظ نگه دارد محکوم به کسب هر سه امتیاز دیدار خانگی با نفت آبادان است زیرا فاصله امتیازی تیم‌های چهارم تا هشتم جدول به اندازه‌ای نزدیک است که کوچک‌ترین لغزش سبزپوشان اصفهانی ممکن است به قیمت سقوط چندپله‌ای آنها تمام شود.

تیم‌های پُرطرفدار و بحران‌زده تراکتورسازی و سپاهان که با سپری شدن نزدیک به دو، سوم از لیگ هفدهم همچنان در نیمه دوم جدول جا خوش کرده‌اند تا اطلاع ثانوی حتی امیدی به قرار گرفتن در میانه‌های جدول هم ندارند. این دو تیم که هفته پیش نیز باخت‌های بدی را متحمل شدند در بیستمین هفته از لیگ برتر به ترتیب در مصاف خانگی و بیرون از خانه با سایپا و سپیدرود تلاش خواهند کرد تا فاصله امتیازی خود را با تیم‌های پایین جدول افزایش دهند تا دست‌کم در ادامه فصل مجبور نباشند بقا را به عنوان هدف اصلی خود در لیگ هفدهم تعریف کنند!

برنامه کامل رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنج‌شنبه، بیست و هشتم دی‌ماه ۹۶

تراکتورسازی تبریز - سایپا تهران، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز؛ ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه

ذوب‌آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان، ورزشگاه نقش‌جهان، ساعت ۱۵

پارس جنوبی جم - استقلال خوزستان، ورزشگاه تختی جم، ساعت ۱۵

پرسپولیس تهران - گسترش فولاد تبریز، ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه

جمعه، بیست و نهم دی‌ماه ۹۶

پدیده مشهد - استقلال تهران، ورزشگاه ثامن، ساعت ۱۵

فولاد خوزستان - پیکان تهران، ورزشگاه غدیر، ساعت ۱۵

نفت تهران - سیاه‌جامگان مشهد، ورزشگاه تختی تهران، ساعت ۱۵

سپیدرود رشت - سپاهان اصفهان، ورزشگاه سردار جنگل، ساعت ۱۵

کد خبر 334631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.