رجب‌زاده: همیشه شرمنده مردم اصفهان هستم

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: همیشه شرمنده مردم اصفهان و طرفداران ذوب‌آهن و سپاهان هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رجب‌زاده شامگاه جمعه پس از پیروزی دو بر صفر تیمش در دربی شصت و دوم فوتبال اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خیلی جذاب بود و یکی از دربی‌های خوبی بود که بین دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان برگزار شد، چون موقعیت‌های زیادی ایجاد شد و هر دو تیم درگیرانه و جنگنده ظاهر شدند.

وی ادامه داد: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. انصافاً سپاهان هم تیم خیلی خوبی بود، موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه ما ایجاد کرد و به آنها هم تبریک می‌گویم.

رجب‌زاده در مورد تشویق ذوب‌آهن توسط هواداران سپاهان در پایان بازی، افزود: هواداران سپاهان به ما لطف دارند و از آنها تشکر می‌کنم. همیشه شرمنده مردم اصفهان و طرفداران ذوب‌آهن و سپاهان هستم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: سپاهان در نیمه نخست ما را تحت فشار گذاشته بود. درست است که در نیمه نخست بازی توانستیم دروازه حریف را باز کنیم، اما به نظر من سپاهان هم موقعیت‌های زیادی داشت و چهار، پنج موقعیت خطرناک ایجاد کرد، اما خط دفاع ما در برخی صحنه‌ها هوشمندانه عمل کرد، رشید مظاهری هم توانست خیلی خوب جلوی یکی، دو شوت را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من سپاهان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر امسال است. تیم ما هم تمام توان خود را گذاشت و در نیمه دوم هم سعی کردیم نتیجه بازی را حفظ کنیم و در ضد حمله به سپاهان گل بزنیم و این اتفاق هم افتاد.

کد خبر 334489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.