نباید مطالبات مردم زیر غبار اغتشاشات مدفون شود

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: نباید اجازه دهیم مطالبات به حق مردم در زیر غبار اغتشاشات مدفون شود، باید صدای مردم را بشنویم و برای حل مشکلات تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: برای پیگیری مطالبات مردم در شهرضا، جلسه‌ای باحضور بعضی از مدیران اجرایی شهرستان برگزار و مهمترین نارسایی‌های اقتصادی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات در داخل شهرستان قابل حل است، اما اگر بخواهیم همه اوقات را با محکوم کردن دیگران و فرافکنی سپری کنیم کاری انجام نمی‌شود.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: نباید اجازه دهیم مطالبات به حق مردم در زیر غبار اغتشاشات مدفون شود، باید صدای مردم را بشنویم و برای حل مشکلات تلاش کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: رهبر معظم انقلاب و همه مراجع تقلید بر ضرورت توجه به خواسته‌های مردم و تلاش برای رفع معضلات اقتصادی و معیشتی آنان تأکید کردند.

وی با بیان اینکه مردم خواستار اصلاح وضعیت اقتصادی کشور هستند، اظهار کرد: چاره اندیشی برای مقابله با تورم و گرانی بهای کالاها، تأخیر در پرداخت حقوق‌ها و حل شدن مشکل مسکن و اشتغال جوانان از مهمترین مطالبات مردم است.

امام جمعه شهرضا اشتغالزایی را شاه‌کلید حل معضلات اقتصادی کشور دانست و افزود: اگر جوانان کشور کار مناسبی داشته باشند، زندگی آنان بانشاط و سایر نیازهای آن‌ها نیز برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام یعقوبی با تأکید بر ضرورت پرهیز از شعار زدگی در رسیدگی به مطالبات مردم گفت: مسئولان در شرایط فعلی باید متحد و هماهنگ باشند و برای پاسخگویی به مطالبات مردم برنامه راهبردی ارایه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با مردم استان قم به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی، اظهار کرد: همه افرادی که تلاش کردند تا تفسیر درستی از وقایع اخیر ارایه کنند به این نکته اعتراف کردند که باید بین مطالبات به حق مردم و اغتشاش و ایجاد ناامنی تفاوت قایل شویم.

امام جمعه شهرضا اضافه کرد: رأفت اسلامی ایجاب می‌کند که از میان دستگیرشدگان وقایع اخیر کسانی که فاقد سوء پیشینه کیفری هستند یا به گروهک‌های ضد انقلاب وابستگی ندارند باید آزاد شوند، اما کسانی که برای تحقق نیروهای ضد انقلاب وارد صحنه شدند باید محاکمه شوند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: بهترین و کم هزینه‌ترین راه برای پیشگیری از ایجاد نارضایتی عمومی بررسی به موقع و پایش مطالبات اقشار مختلف جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم است.

وی تصریح کرد: در سالیان گذشته مبالغی برای ثبت نام سهام عدالت دریافت شد و اکنون به هر نفر ۵۰ هزار تومان تعلق گرفته است، باید معضلات اساسی جامعه نظیر بیکاری جوانان برطرف شود.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: سیاست دونالد ترامپ مبتنی بر فریاد زدن و دروغ‌گویی است، اما این گونه اعمال در برابر اراده مردم ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن، ناکارآمد است.

حجت الاسلام یعقوبی تأکید کرد: وقوع انقلاب اسلامی باعث شکست آمریکا در منطقه و جهان شد به همین دلیل است که رییس جمهور این کشور تلاش می‌کند با هر ابزار ممکن به انقلاب اسلامی و مردم ایران آسیب بزند.

کد خبر 334450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.