تاج: دیدار ایران و ترکیه قطعی شده/ صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های فوتسال

رییس فدراسیون فوتبال گفت: هشت بازی رسمی و یک بازی غیر رسمی برای آماده‌سازی تیم ملی در راه جام جهانی روسیه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تاج در حاشیه دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون در لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال لیگ فوتسال پویا بود و بازدهی بالایی داشت. به تیم های مس سونگون، تأسیسات دریایی و گیتی پسند به خاطر کسب مقام‌های اول تا سوم لیگ برتر تبریک می‌گویم.

وی افزود: تلاش می کنم در روز چهارشنبه خود را به تبریز برسانم و در جشن قهرمانی مس سونگون حضور داشته باشم.

تاج با اشاره به علت حضورش در اصفهان گفت: به دلیل حضور در مجمع سالیانه هیأت فوتبال استان اصفهان اینجا حضور دارم. در جلسه برگزار شده، سالن ۲۵ آبان در اختیار هیأت فوتبال استان اصفهان قرار گرفت و قرار است مسابقات فوتسال نیز در همین سالن برگزار شود.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: دیدار ایران و ترکیه قطعی شده و به دلیل اینکه فدراسیون فوتبال ترکیه این خبر را اعلام کرد، ما نیز آن را منتشر کردیم.

وی ادامه داد: در راه آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی روسیه، هشت بازی رسمی و یک بازی غیر رسمی در نظر گرفته شده است که به زودی اعلام می‌کنیم.

تاج پس از این مصاحبه به رختکن دو تیم مس سونگون و گیتی‌پسند رفت و ضمن تبریک به دو تیم خاطرنشان کرد: از سال آینده مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های فوتسال نیز صادر می‌شود که ممکن است تیم‌های حاضر در لیگ برتر کمتر شود. این موضوع برای یکی دو سال تعداد تیم‌های شرکت‌کننده را کم می‌کند ولی بعد از آن نتیجه بهتری خواهیم دید.

کد خبر 333849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.