تشکیل اتاق فکر ورزشی در تیران و کرون

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: سفر مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به شهرستان ها برای بررسی و رفع مشکلات ورزشی لازم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی در جمع مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان تیران و کرون با انتقاد از بی مهری برخی از مدیران کل استان اصفهان نسبت به شهرستان ها اظهار کرد: برخی از مدیران کل استان به دلیل عدم سفر به شهرستان ها در طول دوران مدیریت خود نسبت به مشکلات، نیازها و ظرفیت های مناطق مختلف استان بی خبر هستند.

وی افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان یکی از مدیران کل استان اصفهان است که کمتر به شهرستان ها سفر کرده و تاکنون طی چهارسال گذشته به شهرستان تیران و کرون سفری نداشته، سفر این مقام مسئول به شهرستان ها برای بررسی و رفع مشکلات ورزشی لازم است.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به مشکلات گسترده در حوزه ورزش شهرستان تصریح کرد: با تعامل بین مسئولان استانی و محلی مشکلات ورزش و ورزشکاران قابل حل است و باید تعامل و همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسئولان محلی و  مسئولان هیئت های ورزشی برقرار شود.

وی بر تشکیل اتاق فکر برای رفع موانع پیش روی ورزش شهرستان تاکید کرد و یادآورشد: تشکیل اتاق فکر با حضور کارشناسان ورزشی و مسئولان ادارات و نهادهای اداری و خدماتی شهرستان به رفع مشکلات و بهبود فعالیت های فرهنگی ورزشی کمک می کند.

رحمانی ادامه داد: ظرفیت های بخش خصوصی برای رونق ورزش و رفع نیازهای این حوزه به کار گرفته می شود و با بهبود وضعیت اقتصادی کارخانه ها و شهرک های صنعتی مشارکت های آن ها در خصوص مسائل اجتماعی، فرهنگی و ورزشی نیز افزایش می یابد.

وی بر خوداری از انجام فعالیت های احساسی و خارج از چهارچوب قوانین و مقررات تاکید کرد و گفت: ۵۰ درصد از وقت مدیریت شهرستان برای جبران مشکلات که در گذشته به واسطه عدم آینده نگری و فعالیت های احساسی صورت گرفته، صرف می شود.

کد خبر 333790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.