بیانیه نظام صنفی کشاورزی اصفهان برای شرکت در راهپیمایی فردا

نظام صنفی کانون خبرگان کشاورزی اصفهان در واکنش نسبت به اتفاقات اخیر کشور، با درخواست از کشاورزان برای حفظ آرامش خود، این قشر را برای شرکت در راهپیمایی پرشور روز پنجشنبه- ۱۴ دی ماه- دعوت کرد.

به گزارش ایمنا، نظام صنفی کانون خبرگان کشاورزی اصفهان با اشاره به اعتراضات کشاورزان شرق اصفهان نسبت به حقابه‌های از دست رفته‌شان و همزمانی این جریان با اتفاقات اخیر کشور، با درخواست از کشاورزان برای پایان اعتراضات و حفظ آرامش خود در این برهه از زمان، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ما اعضای جامعه بزرگ کشاورزی استان اصفهان، با حمایت کامل از خواسته های خود و اعتراضات به حقی که نسبت به مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور و به ویژه در مورد اقشار مختلف کشاورزی استان وجود دارد، معتقدیم با توجه به شرایط حساس منطقه ای و حمایت دشمنان تشنه به خون ملت ایران و عیان شدن ردپای دولت انگلیس، تروریست های تکفیری و عناصر مسلح بیگانه در آشوب های اخیر، برگزاری تجمعات کشاورزان را در این زمان صحیح ندانسته چرا که نه تنها اوضاع را بهتر نمی کند، بلکه باعث بروز عوارض غیر قابل جبرانی خواهد شد.

لذا تصمیم گرفتیم ضمن حفظ آرامش توام با عقلانیت از تمام ظرفیت های مسالمت آمیز و قانونی برای بیان خواسته های قانونی و به حقمان بهره گیری کنیم. بدیهی است که باید مسئولان نیز با پاسخگویی به موقع و اقدام های موثر خود برای رساندن حقوق از دست رفته ما اقدام و تلاش کنند.

در پایان ما اعضای جامعه بزرگ کشاورزی استان اصفهان ضمن محکومیت توطئه های جدید دشمنان در خلق فتنه جدید و ایجاد آشوب‌ و بلوا و همچنین سلب آسایش و امنیت مردم و تخریب اموال عمومی، با حضور در راهپیمایی پرشور روز پنج شنبه- ۱۴ دی ماه- از آحاد مردم نیز دعوت به شرکت در این راهپیمایی را داریم.

نظام صنفی کانون خبرگان کشاورزی اصفهان

کد خبر 333745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.