شریفی: جو ورزشگاه برایم سنگین بود

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از دو سال دوری از سپاهان، جو ورزشگاه برایم سنگین بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی شریفی در جمع خبرنگاران در مورد پیروزی چهار بر صفر تیمش برابر پدیده اظهار کرد: در نیم‌فصل دوم باید تمام بازی‌های خود را ببریم و کاری به نیم‌فصل نخست و انتقام و این موضوعات نداریم. در نیم‌فصل دوم همدل شده‌ایم که هواداران سپاهان را که حقشان بیشتر از این است، خوشحال کنیم و خوشبختانه موفق شدیم چهار گل به پدیده بزنیم.

وی در مورد نخستین گلی که پس از دو سال سربازی، برای سپاهان به ثمر رساند افزود: این گل حاصل تلاش تمام بازیکنان بود و متأسفانه دو توپ را هم خراب کردم. جو ورزشگاه برایم خیلی سنگین بود، البته جو خوبی بود. چند سال هواداران سپاهان را ندیده بودم و امروز هیجان داشتم و خوشحال بودم. انرژی زیادی در زمین صرف کردم و کمی خسته بودم و در ضربات آخر دقت لازم را نداشتم، اما قطعاً بازی به بازی بهتر می‌شوم تا بتوانم به روند خوب خود برگردم.

شریفی در مورد بازی‌های آینده سپاهان گفت: این برد در رختکن تمام شد. بازی سختی برابر تیم بالای جدولی پارس جنوبی در پیش داریم و هر بازی برای ما یک فینال است. امیدوارم بتوانیم حداکثر امتیاز را از بازی با پارس جنوبی کسب کنیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد عملکرد ابراهیم عالمه دروازه‌بان جدید سپاهان اضافه کرد: عالمه رزومه خوبی دارد و زمان همه چیز را در مورد او مشخص می‌کند. همه بازیکنان سپاهان حتماً با کیفیت هستند که به این تیم راه پیدا کرده‌اند و فکر می‌کنم عالمه دروازه‌بان خیلی خوبی باشد.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی روسیه حضور داشته باشد یا خیر ادامه داد: در هشت ماهی که مصدوم بودم کمی از تیم ملی عقب افتادم. بازگشت به اردوی تیم ملی کار سختی است، اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم، چون آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است. البته هدف اصلی من فعلاً موفقیت سپاهان و صعود این تیم در جدول است. سپاهان هم برای ما حکم یک تیم ملی را دارد چون مردم یک شهر با برد آن خوشحال و با شکست آن غمگین می‌شوند.

کد خبر 333371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.