دنیا باید از دوستی و سازش ادیان در ایران الگوبرداری کند

شهردار اصفهان در دیدار با خانواده شهدای ارامنه گفت: شهدای ارامنه در کنار سایر شهدای ایران اسلامی همواره در دفاع از مرز و بوم ایران ثابت قدم بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی همزمان با سال نو میلادی و میلاد مسیح(ع) به دیدار خانواده شهدای ارامنه شهید خاتون نژاد و هاکوپیان رفت و در این دیدار آرزوی توفیق و سال خوشی را برای این خانواده‌ها از خداوند مسئلت نمود.

شهردار اصفهان در این دیدارها مطرح کرد: اکنون آمده‌ام تا سال نو را تبریک گفته و دیداری با شما خانواده شهدا داشته باشم، شما با عشق و علاقه فرزاندان خود را در راه وطن و نظام جمهوری اسلامی هدیه کرده‌اید که جای تشکر و قدردانی دارد.

نوروزی ادامه داد: این ایام با سال جدید میلادی نیز تلاقی دارد و باید میلاد حضرت مسیح(ع) و سال جدید میلادی را به شما تبریک بگویم، امیدوارم سالی خوش و همراه با همه خوبی‌ها داشته باشید.

شهردار اصفهان ابزار داشت: امید است در کشور ایران اسلامی و شهر بزرگ اصفهان آنچه شما برای یک زندگی همراه با راحتی، آسایش و آرامش است مهیا شود.

نوروزی ادامه داد: همانگونه که اطلاع دارید در ایران اسلامی ادیان ابراهیمی به خوبی در کنار یکدیگر زندگی می کنند و لازم است که این تمهیدات در تمام دنیا نیز بشود و همه مردم دنیا بتوانند با صلح، دوستی و سازش در کنار یکدیگر زندگی کنند.

در ادامه این دیدار خانواده شهید هاکوپیان ضمن تشکر از حضور شهردار اصفهان در منزل آنها اظهار کرد: همین که شما در این ایام به یاد خانواده شهدا هستید جای تشکر و قدردانی دارد و من نیز متقابلا آرزو دارم ایام خوش و خوبی داشته باشید.

شهید هاکوپیان بیان کرد: امیدوارم سال نو میلادی برای مقام معظم رهبری و همه مردم عزیز ایران سالی سرشار از شادی و خوبی‌ها باشد و همچنین شاهد سالی پربارش برای ایران و اصفهان و جریان آب در زاینده رود باشیم.

کد خبر 333336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.