اولویت مدیریت شهری اتمام پروژه های نیمه تمام است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سیاست شورای اسلامی شهر در این دوره اتمام کلیه پروژه های نیمه تمام شهری است، بنابراین تا زمانی که این پروژه ها به بهره برداری کامل نرسند، پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد.

اصغر برشان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: میزان بودجه محرومیت زدایی پس از اولویت بندی مناطق، برحسب درآمدهای شهرداری تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد امکانات فرهنگی و ورزشی در دل محلات، موجب افزایش نشاط اجتماعی در مناطق به ویژه مناطق محروم می شود، افزود: در مناطق برخوردار نیز باید امکانات شهری با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شود.

برشان، پروژه های افتتاح شده در منطقه ۱۲ را جزء اولین پروژه هایی دانست که در دوره پنجم شورای اسلامی شهر افتتاح می شود، گفت: این پروژه ها به خاطر قرار گرفتن در منطقه نیمه برخودار از اهمیت خاصی برخودار هستند.

وی اضافه کرد: سیاست شورای اسلامی شهر در این دوره اتمام کلیه پروژه های نیمه تمام شهری است بنابراین تا زمانی که این پروژه ها به بهره برداری کامل نرسند، پروژه جدیدی شروع نخواهد شد.

این عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به عدم تکمیل پروژه های عظیم شهری، تصریح کرد: میدان امام علی(ع)، مرکز همایش های بین المللی و خط یک متروی اصفهان از جمله پروژه هایی نیمه تمام شهر به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان نیز باید پروژه هایی کلنگ زنی شود که زودبازده بوده و به صورت مشارکتی اجرا شود.  

کد خبر 333160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.