وقت جبران سنگین‎ترین شکست تاریخ

طلایی‌پوشان اصفهانی مأموریت دارند تا ضمن گرفتن انتقام شکست تاریخی دیدار رفت با پیروزی خانگی برابر پدیده به وضعیت نامساعدشان در جدول رده‌بندی لیگ برتر سر و سامان دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز جمعه در ورزشگاه نقش‌جهان پذیرای پدیده مشهد است.

طلایی‌پوشان اصفهانی در شانزدهمین هفته از لیگ برتر، بازی باخته به سایپا را در دقایق پایانی مسابقه به تساوی کشاندند تا با واریز تک‌ امتیاز آن دیدار بیرون از خانه برابر حریف نسبتاً بالاجدولی‌شان شروع تقریباً نویدبخشی را در آغاز نیم‌فصل دوم برای خود رقم بزنند.

برخلاف سپاهانی‌ها که از نتیجه رقم‌خورده در دیدار هفته گذشته خود رضایت نسبی داشتند، پدیده به تساوی خانگی برابر پیکان بسنده کرد تا دور برگشت لیگ هفدهم را خیلی خوب شروع نکرده باشد. تیم مشهدی البته در فصل جاری بسیار فراتر از انتظار ظاهر شده است و در مقطعی حتی در زمره بالانشینان جای داشت، اما یک اتفاق خارج از مستطیل سبز باعث شد تا این تیم ناگهان از رده‌های بالای جدول به نیمه پایینی آن پرتاب شود و آن حکم فیفا مبنی بر کسر شش امتیاز از پدیده بود که به خاطر پرداخت نکردن بدهی یکی از بازیکنان سابق این تیم اتفاق افتاد. همین شرایط منجر به آن شد تا پدیده با وجود آنکه در فصل جاری نسبت به سپاهان نتایج بهتری گرفته است در همسایگی تیم بحران‌زده اصفهانی قرار بگیرد.

دیدار همسایه‌های نیمه پایینی جدول را باید یک دوئل شش امتیازی به حساب آورد، زیرا همانطور که پیروزی برابر پدیده به مثابه هم‌امتیاز شدن سپاهان با این حریف خواهد بود شکست در این مسابقه برای تیم اصفهانی به قیمت افزایش فاصله امتیازی با رقیب مشهدی تمام خواهد شد.

سپاهان در بازی رفت با چهار گل در ورزشگاه ثامن مغلوب پدیده شد. آن نتیجه، سنگین‌ترین باخت سپاهان در تاریخ ۱۷ ساله لیگ حرفه‌ای به حساب می‌آمد.

آخرین تقابل دو تیم در اصفهان هم به کام پدیده به پایان رسید. در آن مسابقه که پنجم مردادماه ۹۵ از هفته اول لیگ شانزدهم در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، میهمان مشهدی با تک‌گل محمدحسین مرادمند میزبان خود را شکست داد تا فصل جدید به شکل نامناسبی برای طلایی‌پوشان اصفهانی آغاز شود.

سپاهان که در حال حاضر با رتبه‌ای دورقمی در نیمه پایینی جدول به سر می‌برد، برای پایان دادن به شرایط دور از شأن فعلی باید حداکثر امتیازات دیدار خانگی با پدیده را به حساب خود واریز کند. طلایی‌پوشان اصفهانی در صورتی که به این هدف تحقق بخشند با یک تیر، دو نشان خواهند زد؛ نخست آنکه تا حدودی به وضعیت نامساعدشان در جدول رده‌بندی سر و سامان می‌دهند و دوم اینکه انتقام شکست تحقیرآمیز دور رفت را از این حریف خواهند گرفت.

ترکیب احتمالی ۲ تیم:

سپاهان: ابراهیم عالمه، سیاوش یزدانی، مهدی رحیمی، حسن جعفری، سعید آقایی، عزت پورقاز، علی کریمی، ادون حسنی، مهرداد محمدی، جلال‌الدین علی‌محمدی و ساسان انصاری

پدیده: شهاب گردان، سیدعبدالله حسینی، محمدرضا خانزاده، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، میلاد کمندانی، معین عباسیان، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی

کد خبر 333147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.