آثار طراحی "ذهن به مثابه مخمصه" در گالری اکنون

نمایشگاهی از آثار طراحی «پریناز شفیع زاده» با عنوان «ذهن به مثابه مخمصه» در گالری اکنون در حال برگزاری است.

این هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار داشت: در این نمایشگاه ۳۰ تابلو در اندازه کوچک و متوسط با تکنیک مدادرنگی و میکس مدادرنگی و آب مرکب ارایه شده و در برخی تابلوها از قلم فلزی و گواش استفاده شده است.

پریناز شفیع‌زاده افزود: موضوع اصلی این مجموعه همانطور که از عنوان آن برمی آید به نوعی ترکیب، تلفیق و یا درگیری های روزمرۀ من با حوادثی است که در خودآگاه ذهن اتفاق می افتد و تلفیق‌شان با احوالات ذهنی و اتفاقاتی که در خواب هایم رخ می دهد که ماحصل روایت های روزانه است، ترکیبی از این دو فضا تصویری برای ذهن تصویری ایجاد می کند که گاهی تا مدت ها ذهن را درگیر می کند و شخص به تحلیل این حادثه در ذهنش می پردازد که الزاماً حادثه بدی نیست.

وی ادامه داد: مجموع این حالت ها در کنار هم قرار گرفتند و کمپوزیسیونی شدند و مجموعه ای را شکل دادند که من آن را با عنوان "ذهن به مثابه مخمصه" نامیدم و موضوع اصلی نمایشگاه است.

این هنرمند خاطرنشان کرد: علاقمندان به هنر نقاشی می توانند برای بازدید از این آثار تا ششم دی ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری اکنون مراجعه کنند.

پریناز شفیع زاده دانش آموخته هنرستان هنرهای زیبا و همچنین رشته نقاشی از دانشگاه هنر اصفهان است. وی دوره کارشناسی ارشد را نیز در رشته پژوهش هنر در دانشکده شاهد دانشگاه تهران به پایان برده است. نمایشگاه "ذهن به مثابه مخمصه" دومین نمایشگاه انفرادی اوست.

کد خبر 332980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.