رحمانی: نمی‌خواهم در مورد گذشته حرف بزنم

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خوشحالم که در ذوب‌آهن هستم و نمی‌خواهم زیاد در مورد شرایط گذشته صحبت کنم.

بختیار رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در مورد نخستین بازی خود در ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن و حضور در این تیم، اظهار کرد: از حضور در تیم ذوب‌آهن و اینکه دوباره شاگرد قلعه‌نویی شدم، خوشحالم و افتخار می‌کنم که به این باشگاه آمده‌ام.

وی افزود: از هواداران ذوب‌آهن انتظار دارم بیشتر در کنار تیم باشند. امروز برابر مشکی‌پوشان خوب بازی کردیم و دیدید که توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد:‌ شرایط ذوب‌آهن خیلی خوب است و این باشگاه مدیرعامل و سرمربی خوبی دارد. از طرف تمام اعضای تیم قول می‌دهم شرایط تیم بهتر شود و بتوانیم ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی خود برگردانیم و این نتیجه را در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

رحمانی در مورد تجربه نه‌چندان موفقش در استقلال و تجربه فصلی آرام در پیکان و پیوستن به ذوب‌آهن گفت: از روزی که از قلعه‌نویی جدا شدم، لحظه‌شماری می‌کردم که دوباره شاگرد او شوم. خوشحالم که اینجا هستم و نمی‌خواهم در مورد شرایط گذشته صحبت کنم. پیکان شرایط خوبی داشت اما مصدوم شدم و در زمان زلزله کرمانشاه هم در کنار خانواده‌ام بودم و به خاطر شرایط آنجا کمی اذیت شدم. در ادامه، ذوب‌آهن من را خواست و مسئولان پیکان هم همکاری کردند و به ذوب‌آهن پیوستم. قول می‌دهم اگر هواداران ذوب‌آهن کمی تحمل کنند، شرایط تیم بهتر شود.

کد خبر 332832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.