مناسبت ۹ دی موجب وحدت و یکپارچگی ملت است

گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: مناسبت ۹ دی موجب تقویت، وحدت و یکپارچگی ملت است و باید از این مناسبت‎ ملی برای اتحاد و یکپارچگی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت الله سیدعلی طهماسبی در ستاد ۹ دی شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: بی بصیرتی و غفلت خواص سبب شد منازعه داخلی کشور به فتنه ۸۸ تبدیل شود.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ از سوی سیلی خوردگان از انقلاب و با سوء استفاده از انتخابات برای نابودی نظام طراحی شده بود، گفت: سران فتنه ۸۸ با کار خود به نظام و خون شهدا خیانت کردند.

امام جمعه گلپایگان گفت: با چراغ سبز سران فتنه منازعه داخلی کشور منجر به جنگ خیابانی و سردادن شعارهای ضدانقلابی و آتش زدن پرچم منقش به اسم امام حسین(ع) و شکستن حرمت عاشورا شد.

وی افزود: با اشاره به اینکه اختلاف سلیقهای و سیاسی در کشور لازمه پیشرفت کشور است اما باید خط قرمزهای نظام حفظ شود، تصریح کرد: نظام، خون شهدا و ولایت فقیه خط قرمز جمهوری اسلامی هستند.

طهماسبی با بیان اینکه هیچ کس نباید ۹ دی را به نفع خود مصادره کند، اذعان کرد: اتحاد و همبستگی مردم در صحنه راهپیمایی ۹ دی توطئه بزرگ دشمنان را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه ۹ دی روز میثاق مجدد همه نیروهای انقلاب با آرمان‌های نظام است، تصریح کرد: مناسبت ۹ دی موجب تقویت، وحدت و یکپارچگی ملت است و باید از این مناسبت‎ ملی برای اتحاد و یکپارچگی استفاده کرد.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: در مناسبت هایی از این قبیل باید خدمات و عملکرد نظام در طول ۳۸ سال انقلاب تبیین و بازگو شود.

وی با بیان اینکه نباید برنامه‌های فرهنگی به خصوص دهه فجر کلیشه‌ای برگزار شود، بلکه باید آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب احیا شود، افزود: سال‌های طولانی قدرت‌های بزرگ ایران را سرکوب کردند اما با پیروزی انقلاب و به برکت خون شهدا آوازه و شهرت ایرانی در تمام دنیا طنین انداز شد.

طهماسبی با اشاره به اینکه انتخاب مسؤولان از سوی مردم ایران نشانه رعایت دموکراسی در ایران است، گفت: انقلاب به جوانان روحیه خودباوری داده است.

وی با بیان اینکه خدمات نظام نباید نادیده گرفته شود، اذعان کرد: کشور در زمینه‌ پزشکی، علمی، نانو و فناوری پیشرفت داشته تا جایی که امروز ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه زندگی اشرافی‌ برای مسؤولان آسیبی برای نظام است و باید زندگی آنان همانند عامه مردم باشد، افزود: اگر خوی اشرافی‌گری در مسؤولان ترویج پیدا کند قطعأ مردم با نظام فاصله خواهند گرفت./

کد خبر 332442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.