آسمان جزیره علیه برنامه‌های کرانچار

پس از نیمه‌تمام ماندن بازی دوستانه اول سپاهان، دیدار تدارکاتی دوم این تیم هم به خاطر شرایط جوی لغو شد تا اردوی طلایی‌پوشان در جزیره کیش مطابق ایده‌آل کادر فنی پیش نرود.

به گزارش ایمنا، کادر فنی سپاهان روی اردوی تدارکاتی این تیم در جزیره کیش حساب ویژه‌ای باز کرده بود. حضور همزمان چند تیم دیگر لیگ برتری در کیش این امکان را فراهم می‌کرد تا تیم اصفهانی در مدت اقامت خود در جزیره دیدارهای تدارکاتی را هم در دستور کار قرار دهد.

بازی دوستانه اول سپاهان به خاطر شکستگی دلخراش پای بازیکن حریف حدود ۱۰ دقیقه زودتر از وقت قانونی به پایان رسید. دیدار تدارکاتی دوم طلایی‌پوشان هم که قرار بود برابر فولاد برگزار شود به خاطر بارش باران لغو شد.

جزیره کیش طی روزهای اخیر آب و هوایی بارانی داشته و همین موضوع باعث شده است تا علاوه بر لغو دیدار با تیم سوم جدول لیگ برتر تمرینات سپاهان هم به سالن منتقل شود.

شرایط جوی کیش در حالی برنامه‌های سپاهان را به هم زده است که این جزیره معمولاً در این مقطع از سال برخلاف اکثر نقاط کشور دمایی مطلوب و معتدل دارد.

ظاهراً همه شرایط دست به دست هم داده است تا کادر فنی سپاهان نتواند از اردوی مهمی که از یک ماه قبل برنامه‌ریزی برای آن را آغاز کرده بود استفاده بهینه را ببرد.

کد خبر 332429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.