«دخترک موش، مرد و آرزوش» را در تالار شیخ بهایی ببینید

نمایش «دخترک موش، مرد و آرزوش» به نویسندگی و کارگردانی سهیل شاب تا ۴ دی ماه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: داستان «دخترک موش، مرد و آرزوش» برگرفته از یکی از داستان های کلیله و دمنه است و روایتگر زندگی پیرمردی است که از فرط تنهایی آرزو می کند موشی که برای دزدیدن پنیر به خانۀ او آمده به دختری تبدیل شود.

سهیل شاب ادامه داد: آرزوی پیرمرد بلافاصله برآورده می شود و این پدر و دختر، سال ها با هم زندگی می کنند تا اینکه وقت ازدواج دختر فرا می رسد و...

وی افزود: من به همراه فتانه نوری، سرپرست گروه تئاتر کودک و نوجوان، ستایش و محمد پورهاشمی، محمد مهدی مرعشی نیا، محمد باقری، سینا امانی، امیر محمد دادخواه، تیام پور عزیز، درسا احتشامی، ثنا باقری، الناز جهان میرزا، مارال یاراحمدی، غزل رفیعی، مهدیه خلیلی ابوالفضل جهان میرزا، علی انجم، آبتین براتی، باران زنگنه، نیلوفر جهان میرزا، نیما علی نجیمی و مهراب صفایی در این نمایش ایفای نقش می کنیم.

علاقمندان برای دیدن این نمایش شاد و موزیکال تا ۴ دی ماه فرصت دارند هر شب رأس ساعت ۱۸:۳۰ به تالار شیخ بهایی شاهین شهر مراجعه کنند. /

کد خبر 332422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.