حرکت نابخردانه ترامپ موجب انزوای سیاسی امریکا شد/نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شد

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: اقدام نسجیده ترامپ باعث رشد و هوشیاری جهان به ویژه جوامع اسلامی شد و آمریکا و استکبار جهانی با نابودی داعش شکست سنگینی را از محور مقاومت خوردند به همین علت برای ضربه زدن به محور مقاومت طرح اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل را کلید زدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: اقدام نسجیده ترامپ باعث رشد و هوشیاری جهان به ویژه جوامع اسلامی شد و آمریکا و استکبار جهانی با نابودی داعش شکست سنگینی را از محور مقاومت خوردند به همین علت برای ضربه زدن به محور مقاومت طرح اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل را کلید زدند.

وی افزود: آنها فکر می کردند باید به طریقی قدرت نمایی خود را به جهان نشان دهند برای همین آمریکا این طرح و توطئه را کلید زد که خوشبختانه این اقدام باعث  نمایان شدن  چهره پوشالی صلح نمایی آمریکا و کشورهاس مستکبر شد.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: دنیا متوجه شد وقتی رهبر حکیم و شجاع ایران اسلامی حرف از بدعهدی امریکا می زند و روی بدعهدی آمریکایی ها تاکید می‌کند به خاطر مسائل سیاسی نیست، این اقدام به وضوح نشان داد که آنها به هیچ تعهدی پایبند نیستند و خودشان با دست خود تعهدات پوشالی و دروغین صلح برای فلسطین را به جهان اثبات کردند.

وی ادامه داد: همه دنیا متوجه شد وقتی تهدیدات آمریکا برای کره شمالی هیچ تأثیری نداشت و بوی موشک های اتمی کره شمالی به مشام دنیا و رسید آمریکایی که تا دیروز خواهان تسلیم بی چون چرا و مذاکره با شرط با کره بود یکدفعه حرف از انصاف می زند و خواهان مذاکره بدون شرط می شود.

باقریان اضافه کرد: متاسفانه برخی مسئولان فکر می کنند چون مسئول شدند پس از همه بیشتر می فهمند اما باید گفت این تفکر غلط است، وهمین تفکر است که باعث شده ۳۰ سال ماست ی گوییم برخی قوانین ما غلط است و باید تغییر کند اما هیج اقدامی نمی شود.

وی عنوان کرد: وقتی مراجع به صراحت حرف از خلاف شرع بودن یکسری از مسائل می زنند اما فلان مسئول کار خودش را می‌کنند و به راحتی می‌گویید من مجری قانون هستم نشان از این سخن دارد.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: این روزها بحث بررسی و تصویب بودجه کشور مطرح است مجلس باید با دقت و حساسیت بودجه را بررسی کند چرا که خیلی از گرفتاری‌های امروز جامعه به دلیل برخی تصمیمات نادرست بوده است.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت بودجه در خیلی از مسائل نقش مستقیم دارد، هنوز بیکاری، معظلات فرهنگی، طلاق، تعطیلی کارخانه های کوچک و بزرگ و ... جامعه  وخانواده را رنج می دهد لذا مجلس با نهایت وسواس ریز ریز مسائل بودجه را مورد بررسی قرار دهد چراکه اگر با مردم عزیز صادق باشیم آنها نیز مسئولان را همراهی می‌کنند.

باقریان اذعان کرد: مردم ایران در مشکلات وسختی ها خود را به بهترین شکل نشان دادند و از سختی ها نمی هراستند آنچه مردم را اذیت می‌کند عدم اعتماد به آنها وعدم صداقت است.

وی متذکر شد: مسئولان از دولت، مجلس و... باید خودباوری به توان داخلی  را به بهترین شکل به نمایش بگذارند وقتی مقام معظم رهبری روی اقتصاد مقاومتی تاکید می‌کنند  یعنی باید ستون های اصلی تفکر جامعه باید تفکر خودمان و تکیه بر توان داخلی خودمان باشد لذا اصل و اساس خود باوری است.

امام جمعه زرین شهر تاکید کرد: امروز در کنار وردات بی رویه کالاها، واردات تفکرها هم بسیار خطرناک است متأسفانه برخی تفکرهای حاکم برجامعه از آن طرف مرزهای وارد شده است لذا باید هوشیار بوده و مراقب این توطئه خطرناک باشیم.

وی یادآور شد: حوزه علمیه  چون از قران، پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع)   سرچشمه می‌گیرد نماد ایمان است اما برخی به دنبال این رویه هستند که دانشگاه صرفا نماد علم است و کاری به ایمان ندارد این رویه دانشگاه های غربی است که فقط به علم می پردازد و به ایمان کاری ندارد اما اسلام به هیچ وجه بین علم وایمان جدای قائل نیست.

باقریان توضیح داد: علم درمکتب ما با ایمان آمیخته است و امروز هم حوزه های علمیه ایمانی و علمی داریم و هم دانشگاه های علمی اسلامی لذا باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: امروز  همه باید به کمک زلزله‌زدگان کشور  بیایند ما در شهرستان ضمن حضور در منطقه حادثه دیده و رصد مسائل به فکر تهیه کانکس بودیم اما تعدای از دوستان و رزمندگان و بچه های حزب الهی شهر با هماهنگی با برخی نهادهای انقلابی و سرمایه داران فرصتی را فراهم آوردند که مصالح مورد نیاز تهیه کانکس را در کرمانشاه آماده کرده اند.

امام جمعه زرین شهر افزود: هر کس می تواند از نظر نیروی انسانی به طور جهادی وارد عمل شود و با ثبت نام در این طرح قدم خیر بزرگی را بردارد چراکه ثواب اینکار کمتر از ثواب زیارت اهل البیت (ع) نیست لذا همه مردم هر کس هر تعداد روزی که می تواند در محل  حاضر شود وقربت الله خدمت کند.

کد خبر 332220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.