برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزشی موجب تحکیم صلح جهانی می‌شود

معاون و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزشی را موجب تحکیم صلح جهانی دانست.

محمد عیدی در حاشیه برگزاری چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی اصفهان، به خبرنگار ایمنا گفت: اصفهان در طول تاریخ خود همواره محل حضور و بروز نمایندگانی از ملت‌ها و قومیت‌های گوناگون بوده است و به همین دلیل تبدیل به یک جهان‌شهر شد. اصفهان شهر تلون، رنگارنگی، تنوع و تکثر بوده است.

وی افزود: وقتی یک موقعیت فرهنگی این سطح از تنوع را عرضه می‌کند، در منش خود در مواجهه با دیگران تفاوت‌ها را می‌شناسد و به آنها احترام می‌گذارد.

معاون و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با تأکید بر تأثیر مسابقات بین‌المللی ورزشی در تحکیم صلح جهانی ادامه داد: اصفهان با زمینه تاریخی و نقش پررنگی که در کشور دارد، می‌تواند میزبان خوبی برای رویدادهای بزرگ ورزشی باشد. باید زمینه برگزاری این مسابقات بین‌المللی را در اصفهان فراهم و آنها را تبدیل به رویدادهای فرهنگی کنیم تا هم سطح پذیرش بالای عنصر ایرانی و اصفهانی را نشان دهیم و هم موجب ارتقای سطح ورزش شهر و کشور شویم.

کد خبر 332172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.