شهرداری و شورای شهر اصفهان از برگزاری مسابقات ورزشی حمایت می‌کنند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری و شورای شهر اصفهان در برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی نقش حامی و تسهیل‌کننده را ایفا می‌کنند.

اصغر برشان در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان، در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ورزش همگانی و ورزش قهرمانی عامل شادابی، ارتقای سلامتی و زدودن افسردگی از شهر است. اصفهان با ۱۴ شهر معروف جهان پیمان خواهرخواندگی دارد و در ایران نیز شهر مهمی محسوب می‌شود و سهم بسزایی در معادلات کشور ایفا می‌کند و به همین دلیل بهترین و مناسب‌ترین مکان برای برگزاری مسابقات جهانی است.

وی افزود: مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان نمونه‌ای از این رویدادها است و شهر اصفهان ظرفیت میزبانی از مسابقات مختلف دیگر را هم دارد. برگزاری این مسابقات پیام‌آور صلح و دوستی، تعامل و ارتباط با جهان و عامل شادابی و سلامت شهروندان است.

برشان در مورد نقش شورای اسلامی شهر اصفهان در برگزاری جام باشگاه‌های کشتی جهان گفت: شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان سازمانی مردمی تلاش دارد در برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی به جای تصدی‌گری، نقش متولی را ایفا کند و بستر لازم را برای سازمان‌های مختلف فراهم کند تا چنین رویدادهایی را برگزار کنند و شهرداری و شورای اسلامی شهر نقش حامی و تسهیل‌کننده را ایفا می‌کنند.

کد خبر 332158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.