بهبود محیط زیست و ارتقا سطح کیفی فضای شهری در دستور کار است

معاون مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان گفت: تلاش می کنیم در راستای بهبود محیط زیست و ارتقاء سطح کیفی فضای شهری گام برداریم.

علیرضا برهانی پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: یکی از محورهای سرمایه گذاری و مشارکت ها در شهرداری اصفهان، جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های زیست محیطی است.

وی ادامه داد: در این زمینه شهرداری اصفهان چندین پروژه را با مشارکت بخش خصوصی انجام داده است که نمونه شاخص آن قرارداد تصفیه خانه تکمیلی پساب فاضلاب برای تأمین آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز شمال اصفهان است.

معاون مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان عنوان کرد: تابلوهای اطلاع رسانی محلات نیز که با بهره گیری از انرژی خورشیدی فعالیت می کنند با مشارکت بخش خصوصی انجام شده است.

وی افزود: گلخانه حاره ای به عنوان یک مکان تفریحی و به منظور ترویج گلهای زینتی با شرایط خاص به عنوان یکی دیگر از پروژه های مشارکتی شهرداری اصفهان مطرح است.

برهانی پور با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم در راستای بهبود محیط زیست و ارتقاء سطح کیفی فضای شهری گام برداریم، گفت: در بین سرمایه گذاران بخش خصوصی افراد زیادی، علاقمند به موضوعات زیست محیطی هستند؛ در همین راستا شهرداری باید بستر لازم را برای توسعه این مشارکت ها و تأمین نیازهای اولیه و زیرساخت ها فراهم کند که آن را در دستور کار قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: البته بخشی از زیرساخت های لازم برای توسعه مشارکت را، دیگر نهاد اجرایی استان باید فراهم کنند تا سرمایه گذاران بتوانند در فضای مناسبی به موضوعات زیست محیطی ورود پیدا کنند.

معاون مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اگر سرمایه گذاری ایده خاصی را در ذهن داشته باشد، می تواند آن ایده را به دفتر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان اعلام کند تا پس از بررسی طرح، امکاناتی که برای تحقق آن لازم است را فراهم کنیم.

کد خبر 331800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.