سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان اصفهان پایان یافت

سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان اصفهان با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از پژوهشگران برتر استان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شامگاه دوشنبه مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان اصفهان، برگزار شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در استان اصفهان از ۱۸ لغایت ۲۱آذر ماه به مدت سه روز با حضور دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان در ۲ سالن نمایشگاهی به وسعت ۳۰۰۰ مترمربع برگزار شد.

در این نمایشگاه، ۳۵ مشارکت کننده شامل دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان، با شعار "پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیربنای تولید و اشتغال" در ۶۰ غرفه به ارایه دستاوردهای خود پرداختند.

معرفی و تجلیل از برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری استان اصفهان، برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه بود. همچنین موضوعاتی مانند پژوهش های نیروی انتظامی، ارتباط صنعت با دانشگاه و مهندسی خلاقیت در نشست های تخصصی این نمایشگاه بررسی شد.
در مراسم اختتامیه امروز نیز که با حضور مسئولان استانی، پژوهشگران و روسای مراکز پژوهشی و دانشگاهی استان و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، ضمن معرفی طرح های پژوهشی برتر  از پژوهشگران و مدیران پژوهشی و فناوری برتر که توسط کمیته علمی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان انتخاب شده بودند، تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 331717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یه نفر IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
    0 0
    سلام بهتر نبود اسامی برگزیدگان را نیز اعلام میکردید؟