واکسیناسیون ۲۱ هزار رأس دام علیه تب برفکی در گلپایگان

گلپایگان-مدیر شبکه دامپزشکی گلپایگان گفت: در طی ۴۵ روز گذشته ۲۱ هزار رأس دام سنگین در شهرستان علیه بیماری تب برفکی به صورت رایگان واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، مسعود غفاری در سومین ستاد پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان که در فرمانداری گلپایگان برگزار شد، اظهار داشت: از تمام دستگاه‌های اجرایی که سال گذشته در مهار آنفولانزای فوق حاد پرندگان با شبکه دامپزشکی همکاری داشتند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در حال حاضر یکصد واحد مرغذاری مجاز و ۳۰ واحد مرغداری غیر مجاز در شهرستان گلپایگان فعالیت دارد که هیچ گونه علائم  آنفولانزای فوق حاد پرندگان در این واحدها مشاهده نشده است.

مدیر شبکه دامپزشکی گلپایگان گفت: در طی ۴۵ روز گذشته ۲۱هزار رأس دام سنگین در شهرستان علیه بیماری تب برفکی به صورت رایگان واکسینه شدند که هزینه واکسینه هر دام پنج هزار تومان برای شبکه دامپزشکی هزینه در برداشته است.

در ادامه حسین فراست فرماندار گلپایگان تأکید کرد: در راستای جلوگیری از بروز آنفولانزای حاد پردنگان در شهرستان هیچ گونه تردد و یا نقل و انتقالی در زمینه طیور بدون مجوز شبکه دامپزشکی در گلپایگان صورت نگیرد./

کد خبر 331393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.