سند توسعه محلات از مبانی نظری به فاز اجرایی برسد

شهردار کرج گفت: زمان آن رسیده است که تدوین سند توسعه محلات از مرحله مبانی نظری به مرحله اجرا و طی دو ماه آینده جمع آوری اسناد مربوطه در مناطق ۱۰ گانه به پایان برسد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرج، اصغر نصیری در جلسه شورای برنامه ریزی بر محله محوری به عنوان اساس برنامه ریزی شهری تاکید کرد و گفت: تمهیدات و طرح های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی در شهرداری این کلانشهر از سال ۹۷ بر اساس نیازهای محلاتی خواهد بود که در سند توسعه محلات جمع آوری شده است.

شهردار کرج افزود: حوزه های متولی تدوین و تنظیم سند توسعه محلات از جمله معاونت های فرهنگی اجتماعی و ورزشی و شهرسازی و معماری شهرداری این کلانشهر باید کارشناسان و مشاوران طرح های توسعه شهری را در محلات مختلف مناطق مستقر کنند تا این سند طی دو ماه آینده تهیه شود.

نصیری بیان کرد: در سند توسعه محلات باید به شاخصه هایی نظیر، کالبد شهر، شرایط فرهنگی و اجتماعی، نیازهای ضروری عمرانی و خدماتی شهروندان توجه ویژه ای شود تا بودجه سال ۹۷ شهرداری کرج بر اساس سند توسعه محلات تعیین و به تصویب برسد.

وی تاکید کرد: برای تحقق این مهم لازم است ملاقات مدیران شهرداری کرج با مردم در مساجد با جدیت هر چه تمام ادامه داشته باشد و بلافاصله پس از آگاهی خواسته های شهروندی، اقدام به خدمات رسانی در زمینه نیازهای ضروری شود.

گفتنی است در جلسه شورای برنامه ریزی مدیران شهرداری کرج، قائم مقام شهردار، معاونان، مدیران ستادی، مدیران مناطق و مدیران عامل سازمان های تابعه حضور داشتند و تغییر و تحولاتی نیز در این مجموعه به دستور دکتر اصغر نصیری انجام شد.

انتصاب حسین عطایی به عنوان سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و معرفی اسماعیل نادر بیگی در سمت سرپرست منطقه ۷ شهری، از مهمترین جابه جایی های انجام شده در این مجموعه بود.

کد خبر 331075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.