رجب‌زاده: با شرایط بهتری به تعطیلات رفتیم/ ذوب‌آهن همیشه قابلیت صعود از گروهش را دارد

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به نظر من حتی یک گل هم می‌توانست روحیه بازیکنان را دگرگون کند چون شرایط بحرانی داشتیم و کسب سه امتیاز این دیدار برایمان از همه چیز مهم‌تر بود.

مهدی رجب‌زاده شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش در هفته پانزدهم لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اولین چیزی که برای ما مهم بود، سه امتیاز این دیدار بود چون تیم در شرایط خوبی قرار نداشت و پس از باخت به فولاد و پرسپولیس در شرایط بحرانی بودیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر می کنم که پیروز شدیم. حتی معتقد بودم اگر با نتیجه یک بر صفر هم این بازی را می‌بردیم می‌توانست از نظر روحی تیم ما را دگرگون کند.

رجب‌زاده تصریح کرد: اگر نتیجه این دیدار به سود ما تمام نشده بود با اعصاب خراب به تعطیلات نیم‌فصل می‌رفتیم. اما با این پیروزی تیم با شرایط بهتری به استراحت تعطیلات نیم‌فصل می‌رود و برد امروز هم می‌تواند تأثیرات خود را در بازی‌های آینده بگذارد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: دست همه بچه‌ها درد نکند، با جان و دل تلاش کردند و در زمین دویدند و امروز توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: امیدوارم در نیم‌فصل دوم بتوانیم از بازی اول شروع خوبی داشته باشیم.

رجب‌زاده گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که گرچه تعداد آن‌ها کم بود اما در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند. برد امروز را به همه هواداران فهیم ذوب آهن تقدیم می‌کنم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و گروهی که تیم ذوب آهن در آن قرار گرفته‌ است، بیان کرد: تیم هند را نمی‌شناسم. دیدار با این تیم بازی پلی‌آف و حذفی است و می‌تواند دستخوش اتفاقات زیادی قرار بگیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه مرحله پلی‌آف جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان برگزار می‌شود، تمام تلاشمان را می‌کنیم که از مرحله پلی‌آف عبور کنیم. امیدوارم در مرحله گروهی هم شرایط خوبی داشته باشیم.

رجب‌زاده اضافه کرد: ذوب آهن همیشه در آسیا قابلیت صعود از گروه خود را داشته است. امیدوارم بتوانیم از عزت و آبروی فوتبال کشورمان دفاع کنیم.

کد خبر 331049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.