انتقام شکست در کلمبیا با پیروزی قاطع در اصفهان/ ایران قهرمان شد

تیم ملی فوتسال ایران توانست با شکست روسیه به مقام اول تورنمنت چهارجانبه فوتسال اصفهان دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار پایانی تورنمنت چهارجانبه فوتسال اصفهان بین تیم‌های ملی ایران و روسیه برگزار شد و تیم ملی کشورمان با شکست روسیه به مقام قهرمانی این تورنمنت رسید. در ادامه شرح این مسابقه را می‌خوانید:
اسامی بازیکنان تیم ایران: سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، احمد اسماعیل‌پور، حمید احمدی، حسین طیبی، علیرضا رفیعی، محمد شجری، مهران عالیقدر، مهدی جاوید، مسلم اولادقبا، ابوالقاسم عروجی، مسعود محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی و سعید احمدعباسی
سرمربی: محمد ناظم الشریعه
اسامی بازیکنان تیم روسیه: دیمیتری پوتیلوف، ولادیسلاو شیخ متوف، دیمیتری لایکوف، سرگی آبراموف، ایوان میلوانوف، نیکولای بالاشوف، آرتم میازوف، یانار اسدوف، آندری باتیرف، روسلان کوتزیف، سرگی آبرامویچ و آنری پونکراتوف
سرمربی: سرگی اسکورویچ
شرح گل‌ها:
(ایران ۱-۰ روسیه): در دقیقه ۱۸ شوت عروجی در برگشت به حسن‌زاده رسید، این بازیکن با یک پاس زیبای به جاوید و ضربه فنی جاوید گل نخست ایران را به ثمر رسید.
(ایران ۲-۰ روسیه): در دقیقه ۲۹ کرنر ارسالی حسن زاده با شوت جاوید همراه بود گل دوم ایران وارد دروازه روسیه شد.
(ایران ۳-۰ روسیه): در دقیقه ۳۲ و در شرایطی که روسیه به صورت پاور پلی بازی می کرد، شوت محکم بازیکن روسیه به رفیعی بازیکن ایران برخورد کرد و با طی کردن طول زمین وارد دروازه روسیه شد.
(ایران ۴-۰ روسیه): در دقیقه ۳۸ محمد شجری با توپ گیری از بازیکنان روسیه در زمین ایران با یک ضربه دقیق برای بار چهارم دروازه روسیه را باز کرد.
کد خبر 330994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.