تکسیرا: برای پاک کردن ذهن‌ها به چندین برد نیاز است/ فردا بازی سختی داریم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نتیجه‌ای که هفته قبل گرفتیم را باید جبران کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی فردا پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میگوئل تکسیرا شامگاه سه‌شنبه و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش با نفت تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار کرد: فردا بازی سختی داریم. تیم نفت باتجربه است و بازیکنان بزرگ ایرانی در این تیم بازی می‌کنند. فردا مثل یک فینال سرسختانه بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: نتیجه‌ای که هفته پیش گرفتیم باید در این هفته جبران شود و فردا باید پیروز باشیم.

مربی پرتغالی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکن محروم و مصدوم نداریم. فردا با تمرکز بالا سعی در پیروزی داریم تا شکست‌ها را جبران کنیم. فکر می‌کنم چند برد برای ذوب‌آهن نیاز است تا ذهن‌ها را پاک کنیم. فردا تمام سعی‌مان را برای پیروزی می‌کنیم.

تکسیرا در مورد پست مرتضی تبریزی در اینستاگرام که تعبیر به احتمال جدایی او از ذوب‌آهن و پیوستن به استقلال و تعویض او با سجاد شهباززاده شده است، تصریح کرد: من پست تبریزی را ندیده‌ام. در تمرینات این هفته تبریزی تمام توانش را گذاشته است. تبریزی برای ما بازیکن مهمی است و من جدایی او را نه تأیید می‌کنم نه تکذیب. فردا قلعه‌نویی تصمیم می‌گیرد که تبریزی در زمین بازی کند یا نه.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اشاره کرد: طبیعی است که هر تیمی در زمین خودش احساس راحتی می‌کند و ما سعی می‌کنیم از این موضوع استفاده کنیم.

وی در مورد بازیکنان سرباز، تأکید کرد: راجع به این موضوع چیزی ندارم که بگویم. بازی با نفت که تمام شود برای حل این مسئله وقت داریم و تمام اعضا برای حل این مشکل درحال پیدا کردن راه حل هستند.

کد خبر 330900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.