شهرضا میزبان رقابت های تکواندو یادواره جانباختگان کرمانشاه

شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا گفت: شهرستان شهرضا میزبان رقابت های تکوانده یادواره جانباختگان زلزله کرمانشاه شد که در ۳ رده شکوفه ها، خردسالان و نونهالان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی نقی انصاری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات تکواندو قهرمانی پسران شهرستان شهرضا یادواره آسیب دیدگان ورزشکار و تکواندو کار زلزله استان کرمانشاه در رده‌های سنی شکوفه ها، خردسالان و نونهالان در سالن شهید طحانی شهرضا با حضور ورزشکارانی از شهرستان های شهرضا، بروجن و سمیرم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رقابت ها ۱۲۵ ورزشکار در قالب ۹ تیم شهدای پادنا، سمیرم و بروجن ۳ تیم خارج از شهرستان و تیم های باشگاه پارس، ریحانه النبی، شهید خلیفه سلطانی، پرتو، ستارگان و ماهان حضور داشتند

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا اظهار کرد: در پایان مسابقات در رده شکوفه ها عناوین نخست در وزن -۱۸ کیلوگرم کمربند آبی و قرمز به پارسا مرادیان از تیم پارس، در وزن -۲۰ کیلوگرم کمربند زرد و سبز به سینا عربلو از باشگاه پارس و در وزن -۲۲ کیلوگرم کمربند زرد و سبز به مهدی دیده ور از سمیرم  تعلق گرفت.

انصاری گفت: طاها طاهری از تیم شهدای پادنا در وزن -۲۴ کیلوگرم کمربند زرد سبز، مرسل محمدیان از تیم پارس در وزن -۲۶ کیلوگرم کمربند زرد و سبز، محمد شفیعی از  باشگاه پارس در وزن -۲۶ کیلوگرم کمربند قرمز و مشکی مقام های نخست را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رده خردسالان، در وزن -۲۴ کیلوگرم کمربند زرد و سبز، سید حامد موسوی از باشگاه پارس، در وزن -۲۴ کیلوگرم کمربند آبی و قرمز، طاها اسدی از سمیرم، در وزن -۲۶ کیلوگرم کمربند زرد و سبز، قاسم تدریسی شعار از تیم ریحانه النبی،  در وزن -۲۶ کیلوگرم، کمربن آبی و قرمز، علیرضا باباخانی از بروجن، عناوین برتر را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا اظهار کرد: محمد امین قربانی از تیم شهدای پادنا، پوریا میری از تیم پارس، امیر سام حاجی پور از تیم ریحانه النبی، امیر مهدی تیموری از تیم ستارگان، امیر عباس قاسمی از تیم پارس، عباس آقایی از تیم شهدای پادنا، علیرضا محمد زمانی از تیم ستارگان، سید محمد امین موسوی از تیم پارس، محمد رضا کیانی از تیم پارس، محمد صدرا عشقی از تیم پارس نیز در سایر وزن های رده خردسالان عناوین برتر را کسب کردند.

انصاری تصریح کرد: در رده نونهالان به  میلاد نجفی از بروجن، امین رضا و سید ابراهیم موسوی از تیم پارس، فرشاد شهشهانی از تیم ستارگان، محمد جواد صبوریان از بروجن، علی طاهری از تیم ستارگان، علی نادری از پارس، رضا اقایی از تیم شهدای پادنا و ابوالفضل شریفی از تیم پارس مقامهای برتر را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 330688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.